О обуци

Предавач

Бојана Ковач, дипломирани економиста и маркетинг експерт

 

 

Семинар је намењен свима који планирају да побољшају свој бизнис, промотивне активности, да оптимизују трошкове и да започну интензивну продају својих производа и услуга на интернету и друштвеним мрежама.

 

ТЕМЕ:

• Како побољшати бизнис кроз маркетинг на друштвеним мрежама
• Зашто као компанија морате бити присутни на друштвеним мрежама нарочито на Facebook-у и мобилним платформама (Instagram)
• Како да постујете садржај који ће заиста привући ваше купце, потенцијалне муштерије или циљну групу коју желите да досегнете
• Како да правилно сетујете и оптимизујете Facebook Page уз помоћ SEO /кључних речи
• Све о стратегији садржаја на Facebook-у кроз примере
• Све тајне Instagrama и шта је то што ову заједницу чини јединственом за ваше пословање
• Тајни начини и бесплатни алати како би баш ваш бизнис био први у претрази на Instagram-у
• Креирање стратегије садржаја и креирање hashtag стратегије на Instagram-у
• Шта је то што Facebook и Instagram нуде као индивидуалне платформе
• Како оглашивачи на друштвеним мрежама интегрисано користе Facebook и Instagram
• Разлике између Основне, Custom и Lookalike Публике.
• Како и када користити напредно таргетирање – Custom Публике.
• Креирање Custom Публике.
• Како да креирате рекламе право из ваше Facebook bussines Page
• Како да досегнете праве људе са вашом рекламом
• Сазнајте зашто и када ваша реклама неће бити објављена
• Прави наслови за ваше рекламе, за landing страницу на сајту итд.
• Примери креативних кампања и из богате праксе предавача које можете да искористите и у вашим кампањама
• Процес одобравања реклама и како да приступите подешавањима
• Структура Facebook рекламе и на који начин се реклама испоручује циљним групама
• Одређивање циљева рекламе у зависности од ваших offline бизнис циљева, активности и стратегије
• Facebook и Instagram – Како се оглашава и како од оглашавања зарадити – мерење ROI, тестирање реклама
• Креирање Facebook кампање, ад сетова и рекламе
• Управљање методом плаћања и фактурама
• Како користити алате мерења како би побољшали перформансе ваших реклама
• Увид у боље разумевање ваше публике и тржишта уз ФБ алате и статистику
• Како да пронађете и разумете метрике које су вам неопходне за мерење резултата у односу на успех плаћене кампање
• Прављење прилагођеног извештаја за свој бизнис или за бизнис вашег клијента
• Како најбоље искористити ресурсе и алате у дигиталном маркетингу
• Које су предности, а која ограничења дигиталног оглашавања
• Креативност на делу – копирајт, дизајн и помоћни онлине бесплатни алати за визуале и видео
• Комплетан курс за Facebook и Instagram кампање и оглашавање путем Ads Manager-a
• Како се промовисати кроз друге профиле (грађење LinkedIn профила –стратегија и план вођења личних и компанијских профила, креирање група)
• Facebook и Instagram– Brand Awareness
• Facebook – ПИКСЕЛИ – Праћење корисника на сајту путем пикселизације/ремаркетинг – ретаргетинг, креирање пиксела и
• Сва правила блоговања и копирајтинга и разлике између њих

 

 

 

Почетак курса:

09.04.2020.

Котизација: БЕСПЛАТНО

Онлајн обука

Циљ обуке

Унапређење практичних знања и вештина из области дигиталног маркетинга у решавању пословних проблема. Циљ едукације је оспособљавање учесника за самостално креирање пословног профила на друштвеним мрежама, упознавање са начинима пословне комуникације путем друштвених мрежа и планирање стратегије оглашавања на интернету.
Тренинг обухвата интегрисана практична знања и примере из дугогодишње праксе предавача. Након радионица даје се feedback на основу којих полазници добијају смернице које области да унапређују у будућем раду и како да научено примене.