О обуци
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима.
ПРЕДАВАЧ:
Милан Миличић, MSc, GM
30 година искуства у продаји и маркетингу; Продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама
Термини одржавања: 26. и 28. октобар од 16:00 до 19:15 сати
TEME :
- Категоризација клијената
- Постављање приоритета
- „Cost benefit“ анализа
- „Root Cost“ анализа
- Рад са стратешким клијентима
Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:
- Дефинишу категорије клијената
- Поставе клијенте по приоритетима
- Поставе активну и сталу комуникацију са клијентима
- Јасно схвате њихове потребе и понуде решење
- Прошире сарадњу са постојећим клијентима
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања за вебинар добићете путем мејла 25.10.2022. до краја дана.
*ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВИХ ШЕСТ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 65.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 80.000,00 динара без ПДВ-а)
Почетак курса:
26.10.2022.
Котизација: 11.000,00 динара
без ПДВ
Вебинар/Учионица
Коме је намењена ова обука?
професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке, менаџерима продаје и менаџерима сектора који су директно везани за продају
Циљ обуке
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима