О обуци

Предавач

Мсц инг. Ђорђе Ђуричић, Product Manager у United Cloud. Преко 10 година искуства у дигиталном оглашавању, од 2018. године Мастер тренер на DIMAQ програму ИАБ Србија и председник АдТецх комитета ИАБ Србија.

Теме:
• Врсте таргетирања које је могуће применити у display кампањи
• Реализација банера у non-cookie окружењу
• ИАБ стандард огласних типова и њихове карактеристике
• Rich медиа
• Adblock и интрузивни огласни формати
• Емисиони модели за реализацију display кампање
• Модели закупа инвентара за реализацију display кампање
• Ад сервер логика
• Праћење viewability-а на display кампањама
• Brand safety као концепт за display огласе

Полазници добијају:

  • Презентацију и Сертификат Привредне коморе Србије о похађању радионице.
  • Полазници првих 5 модула добијају бесплатни Е book са свим неопходним алатима за дигитални маркетинг и бесплатну консултацију у трајању од сат времена у наредних 6 месеци путем Skype– a/Zoom– а.
  • Полазници који одслушају свих 10 модула стичу право да изађу на испит за међународно признати DIMAQ (Digital Marketing Qualification, међународно признат програм стандардизације и сертификације стручности у области дигиталног маркетинга) који издају ИАБ Србија и ИАБ Европа.
  • Цена испита није укључена у цену курса.

ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. По пријави и евидентирању полазници на свој мејл добијају обавештење са приступним подацима.
Информацију о начину приступања добићете путем мејла 14. јуна 2021. до краја дана.

Почетак курса:

15.06.2021.

Котизација: 5.000,00 динара

без ПДВ

Онлајн обука

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да знају шта је све потребно да се догоди да би ваш банер постао део једне дигиталне кампање.

Циљ обуке

Слађана Обреновић

0114149421 sladjana.obrenovic@pks.rs