О обуци
ПРЕДАВАЧ:
Милан Миличић, MSc, GM
-30 година искуства у продаји и маркетингу; продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама.
-Ментор, консултант и предавач на предметима Продаја, Маркетинг и Менаџмент у „Management Training Center“ (клијенти: SAVACOOP, JP Gold Gondola, Green Energy 360, Smart Point Adriatic, ФК Црвена Звезда, Quality House Adriatic, Институт за заштиту на раду, PRODYNA, Aura-Light…)
Термин одржавања обуке: 09, 10. и 11. децембар 2024. од 10:00 до 15:00 часова
Овај програм је намењен свим нивоима продаје, а конципиран је тако да почетници у овој области науче, а искуснији се подсете и поново себи подвуку основна начела стратегије, комуникације, анализе и техника продаје.
- дан обуке
- Дефинисање ПРОДАЈЕ као кључног сегмента пословања
- АНАЛИЗА ПОСЛОВАЊА– Основи планирања, анализе и постављање циљева SWOT, GAP, PESTEL, VRIO анализе
- ПОСТАВЉАЊЕ ЦИЉЕВА- Управљање циљевима SMART, RUMBA, WOOP
- дан обуке
- КОМУНИКАЦИЈА – Елементи, правила и модели комуникације. Техника WAIT.
- ПОВЕРЕЊЕ – Шта подразумева и која понашања одликују поверење.
- ПРЕГОВАРАЊЕ – Основи преговарања, технике и тактике преговарања, BATNA, ZOPA.
- дан обуке
- ТЕХНИКЕ ПРОДАЈЕ – Фазе продаје, елементи продаје, продајни круг, PAWNFAB, AIDA, NFAR, продаја +.
- ТЕХНИКЕ ЗАКЉУЧЕЊА ПРОДАЈЕ – Продајна фрустрација и како је превазићи. Купујући сигнали. Технике затварања продаје, други корак продаје и продужена продаја.
- РАД СА КЛИЈЕНТИМА – Категоризација и приоритизација клијената. Одржавање клијената, UP Selling, Cross Selling, Follow UP.
Након завршене обуке полазници ће стећи ширу и ужу слику о продаји и биће оспособљени да:
- Јасно разумеју суштину, могућности и опсег продајних активности
- Примене методе анализе и дефинишу стратегије при постављању планова и циљева
- Користе савремене технике продаје у свакодневном раду
- Ефективније преговарају, понуде решења проблема и предлажу нове могућности пословања
- Дефинишу категорије клијента и унапреде технике одржавања и приоритизације клијената
- Препознају и примене активности зарад повећања профитабилности и избегавања грешака
Које су користи за учеснике:
На обуци полазници усвајају смернице за организован приступ, утврђивање приоритета, ефективније и ефикасније коришћење ресурса у свим сегментима продаје, технике преговарања, стратегије и тактике. А додатни бенефит је размена емпиријских искустава свих учесника програма.
Које су користи за компанију:
Продуктивнији рад и одржавање купаца, смањење ризика у раду, обучени и мотивисани тимови, индивидуално планирање и анализа процеса, продуктиван, ефективан и ефикасан продајни тим.
Почетак курса:
09.12.2024.
Котизација: 20.000,00 динара
без ПДВ
ПКС, Теразије 23, мала сала на 2. спрату
Коме је намењена ова обука?
професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке - свим нивоима продаје као једине организационе целине која доноси додатну вредност
Програм је дизајниран тако да се практикује интерактивни приступ са актуелним примерима и постојећа знања и вештине учесника унапреде кроз комбинацију предавања и презентовања практичних искустава.
Циљ обуке
Презентовање и усвајање савремених метода, техника, алата и вештина продаје које су потребне да би се појединац или тим усавршио и позиционирао на виши ниво.