O obuci

Komunikacija je osnov razmene informacija i organizovanja poslovnih procesa. Asertivnost i umeće upravljanja konfliktima su najpoželjnije komunikacijske veštine i preduslov dobrog poslovanja. Asertivna komunikacija omogućava dugoročan razvoj partnerstva i saradnje, razvoj ličnog samopouzdanja, usmeravanje konflikta u konstruktivnom smeru i dolaska do rešenja kojim su obe strane zadovoljne. Kroz ovaj kurs ćete moći da se osvrnete na Vaš način komunikacije i unapredite ga.

Kurs se sastoji iz 2 modula:

• Asertivnost:
– šta je asertivnosti i čemu služi,
– koji su osnovni modeli asetivnosti,
– kako prepoznati različite modele komunikacije i unaprediti svoj način komunikacije,
– različite tehnike asertivne komunikacije i vežbe primene
– karakteristike ponašanja i njihove posledice

• Uvod u upravljanje konfliktima:
– razumevanje konflikta i šta je konflikt, struktura, vrste i mehanizmi konflikta
– rešavanje konflikata i stilovi rešavanja konflikata sa vežbama
– kako se nositi sa ljutim ili agresivnim osobama
– upravljanje konfliktima zaključci

Obuka je namenjena svima koji žele da unaprede svoje tehnike komunikacije i nauče kako da na efikasan način prevazilaze konflikte.

Online obuke su stalno otvorene.

Po prijavi i evidentiranju uplate polaznici na svoj mejl dobijaju obaveštenje sa pristupnim podacima.

Sa dobijenim korisničkim podacima, obuci možete pristupiti narednih 10 dana u bilo koje vreme i sa bilo kog računara.

Početak kursa:

12.06.2025.

Kotizacija: 2.900,00 dinara

bez PDV

Onlajn obuka

Cilj obuke

Kroz ovaj kurs ćete naučiti kako da razumete ponašanje drugih ljudi u komunikaciji i kako da se nosite sa konfliktima na kostruktivan način.