O obuci
Pravilno ponašanje u poslovnom okruženju je veoma važno, bez obzira na to u kojoj privrednoj grani poslujete. Visok nivo profesionalnosti i lepog ponašanja Vam omogućava veću uspešnost i efikasnost kako u Vašem poslovanju, tako i u Vašem profesionalnom napredovanju.
Ovaj kurs je napravljen da Vam pomogne u tome i to kroz sledeće module:
1. Uvod u poslovni bonton
– Primarni pokazatelji: pažnja, maniri i poštovanje
– Kako predstavljamo sebe
– Maniri i poslovna komunikacija u drugim kulturama
2. Poslovna komunikacija
– Razumevanje ciljeva, elemenata i pravila komunikacije
– Razumevanje konteksta i preporuke za pravilno i uspešno komuniciranje
– Kako ostaviti dobar prvi utisak
– Pravila i saveti za telefonske razgovore
– Pravila i saveti pisane poslovne komunikacije
3. Poslovni maniri i kodeks poslovnog oblačenja u kompaniji
– Oslovljavanje, titule i pozdravljanja
– Poslovna etika
– Kancelarijski bonton i osnovna pravila ponašanja u kancelariji
Obuka je namenjena svima koji žele da se upoznaju ili da se podsete pravila i kodeksa poslovnog bontona.
Online obuke su stalno otvorene.
Po prijavi i evidentiranju uplate polaznici na svoj mejl dobijaju obaveštenje sa pristupnim podacima.
Sa dobijenim korisničkim podacima, obuci možete pristupiti narednih 10 dana u bilo koje vreme i sa bilo kog računara.
Cilj obuke
Upoznavanje sa osnovama poslovnog bontona, poslovne komunikacije, poslovnim manirima i kodeksom poslovnog oblačenja.