O obuci
PREDAVAČ:
Željko Kecman, dipl. ekonomista
konsultant za upravljanje poslovanjem sa više od 30 godina iskustva na menadzerskim pozicijama (– ASTRA BANKA – Direktor sektora; BKTV – Izvršni direktor za finansije; Štampa – Izvršni direktor za logistiku; EUnet – Izvršni direktor za komercijalne poslove; Divna voda – akcionar i direktor operacija)
5 časova praktične obuke
Termin održavanja: 07.06.2022. od 10:00 do 14:15 sati
TEME:
- Logika i funkcija prodaje i marketinga – kupac
- Proizvod/usluga-kvalitet kao prioritet i osnovna filozofija firme,
- Planovi prodaje i kontrola
- Organizacija prodaje i uloga prodavca
- KPI – nagrađivanje cele firme
Nakon završene obuke polaznici će biti osposobljeni da:
- Na efikasan način analiziraju tržište
- Razumeju svoje kupce i prilagode im se
- Optimizuju marketinške aktivnosti u skladu sa troškovima i rezultatima
- Pravilno definišu i primene indikatore uspešnosti
- Koriste merljive pokazatelje za praćenje i analizu učinka projekta
Polaznici koji se prijave za sve module dobijaju popust i plaćaju celokupnu kotizaciju 37.500,00 dinara bez PDV-a (umesto 46.800,00 dinara bez PDV-a)
Obuka u najavi
Kotizacija: 8.400,00 dinara
bez PDV
Kneza Miloša 12, sala na 6. spratu
Kome je namenjena ova obuka?
vlasnicima privrednih subjekata, direktorima, rukovodiocima na različitim nivoima i poslovima odlučivanja, preduzetnicima, kao i drugim osobama koje žele da unaprede znanja i veštine za uspešno rukovođenje poslovnim procesima
Cilj obuke
Ovaj modul deo je specijalističkog programa “Kako da razvijete dobar biznis plan i unapredite svoje poslovanje” čiji je cilj unapređenje znanja i razvoj veština neophodnih za celovito sagledavanje poslovanja i poboljšanje istog