O obuci

PREDAVAČ:

Željko Kecman, dipl. ekonomista

konsultant za upravljanje poslovanjem sa više od 30 godina iskustva na menadzerskim pozicijama (– ASTRA BANKA – Direktor sektora; BKTV – Izvršni direktor za finansije;  Štampa – Izvršni direktor za logistiku; EUnet – Izvršni direktor za komercijalne poslove; Divna voda – akcionar i direktor operacija)

5 časova praktične obuke

Termin održavanja: 07.06.2022. od 10­:00 do 14:15 sati

TEME:

  1. Logika i funkcija prodaje i marketinga – kupac
  2. Proizvod/usluga-kvalitet kao prioritet i osnovna filozofija firme,
  3. Planovi prodaje i kontrola
  4. Organizacija prodaje i uloga prodavca
  5. KPI – nagrađivanje cele firme

  Nakon završene obuke polaznici će biti osposobljeni da:

  • Na efikasan način analiziraju tržište
  • Razumeju svoje kupce i prilagode im se
  • Optimizuju marketinške aktivnosti u skladu sa troškovima i rezultatima
  • Pravilno definišu i primene indikatore uspešnosti
  • Koriste merljive pokazatelje za praćenje i analizu učinka projekta

Polaznici koji se prijave za sve module dobijaju popust i plaćaju celokupnu kotizaciju 37.500,00 dinara bez PDV-a (umesto 46.800,00 dinara bez PDV-a)

Obuka u najavi

Kotizacija: 8.400,00 dinara

bez PDV

Kneza Miloša 12, sala na 6. spratu

Kome je namenjena ova obuka?

vlasnicima privrednih subjekata, direktorima, rukovodiocima na različitim nivoima i poslovima odlučivanja, preduzetnicima, kao i drugim osobama koje žele da unaprede znanja i veštine za uspešno rukovođenje poslovnim procesima

Cilj obuke

Ovaj modul deo je specijalističkog programa “Kako da razvijete dobar biznis plan i unapredite svoje poslovanje” čiji je cilj unapređenje znanja i razvoj veština neophodnih za celovito sagledavanje poslovanja i poboljšanje istog