O obuci

Predavač

Bojana Kovač, diplomirani ekonomista i marketing ekspert

 

 

Seminar je namenjen svima koji planiraju da poboljšaju svoj biznis, promotivne aktivnosti, da optimizuju troškove i da započnu intenzivnu prodaju svojih proizvoda i usluga na internetu i društvenim mrežama.

 

TEME:

• Kako poboljšati biznis kroz marketing na društvenim mrežama
• Zašto kao kompanija morate biti prisutni na društvenim mrežama naročito na Facebook-u i mobilnim platformama (Instagram)
• Kako da postujete sadržaj koji će zaista privući vaše kupce, potencijalne mušterije ili ciljnu grupu koju želite da dosegnete
• Kako da pravilno setujete i optimizujete Facebook Page uz pomoć SEO /ključnih reči
• Sve o strategiji sadržaja na Facebook-u kroz primere
• Sve tajne Instagrama i šta je to što ovu zajednicu čini jedinstvenom za vaše poslovanje
• Tajni načini i besplatni alati kako bi baš vaš biznis bio prvi u pretrazi na Instagram-u
• Kreiranje strategije sadržaja i kreiranje hashtag strategije na Instagram-u
• Šta je to što Facebook i Instagram nude kao individualne platforme
• Kako oglašivači na društvenim mrežama integrisano koriste Facebook i Instagram
• Razlike između Osnovne, Custom i Lookalike Publike.
• Kako i kada koristiti napredno targetiranje – Custom Publike.
• Kreiranje Custom Publike.
• Kako da kreirate reklame pravo iz vaše Facebook bussines Page
• Kako da dosegnete prave ljude sa vašom reklamom
• Saznajte zašto i kada vaša reklama neće biti objavljena
• Pravi naslovi za vaše reklame, za landing stranicu na sajtu itd.
• Primeri kreativnih kampanja i iz bogate prakse predavača koje možete da iskoristite i u vašim kampanjama
• Proces odobravanja reklama i kako da pristupite podešavanjima
• Struktura Facebook reklame i na koji način se reklama isporučuje ciljnim grupama
• Određivanje ciljeva reklame u zavisnosti od vaših offline biznis ciljeva, aktivnosti i strategije
• Facebook i Instagram – Kako se oglašava i kako od oglašavanja zaraditi – merenje ROI, testiranje reklama
• Kreiranje Facebook kampanje, ad setova i reklame
• Upravljanje metodom plaćanja i fakturama
• Kako koristiti alate merenja kako bi poboljšali performanse vaših reklama
• Uvid u bolje razumevanje vaše publike i tržišta uz FB alate i statistiku
• Kako da pronađete i razumete metrike koje su vam neophodne za merenje rezultata u odnosu na uspeh plaćene kampanje
• Pravljenje prilagođenog izveštaja za svoj biznis ili za biznis vašeg klijenta
• Kako najbolje iskoristiti resurse i alate u digitalnom marketingu
• Koje su prednosti, a koja ograničenja digitalnog oglašavanja
• Kreativnost na delu – kopirajt, dizajn i pomoćni online besplatni alati za vizuale i video
• Kompletan kurs za Facebook i Instagram kampanje i oglašavanje putem Ads Manager-a
• Kako se promovisati kroz druge profile (građenje LinkedIn profila –strategija i plan vođenja ličnih i kompanijskih profila, kreiranje grupa)
• Facebook i Instagram– Brand Awareness
• Facebook – PIKSELI – Praćenje korisnika na sajtu putem pikselizacije/remarketing – retargeting, kreiranje piksela i
• Sva pravila blogovanja i kopirajtinga i razlike između njih

 

 

 

Početak kursa:

09.04.2020.

Kotizacija: NA UPIT

bez PDV

Onlajn obuka

Cilj obuke

Unapređenje praktičnih znanja i veština iz oblasti digitalnog marketinga u rešavanju poslovnih problema. Cilj edukacije je osposobljavanje učesnika za samostalno kreiranje poslovnog profila na društvenim mrežama, upoznavanje sa načinima poslovne komunikacije putem društvenih mreža i planiranje strategije oglašavanja na internetu.
Trening obuhvata integrisana praktična znanja i primere iz dugogodišnje prakse predavača. Nakon radionica daje se feedback na osnovu kojih polaznici dobijaju smernice koje oblasti da unapređuju u budućem radu i kako da naučeno primene.