О обуци
Предавачи
Драгиша Ристовски (Д. Р. Гилберт); Пословни консултант и тренер са више од 25 г. искуства, радио је више од 3000 обука, предавања и тренинга, оснивач и власник Д. Р. Гилберт гроуп, аутор 17 књига и креатор преко 20 ауторских програма
Тродневни програм 21.12-23.12.2022 од 10:00-16:15
У послу је много шефова, а мало правих лидера.
И док су први оријентисани на форму (позицију, титулу) и траже своја права, други су усмерени на достигнућа, резултате, мисије и више циљеве.
Прави менаџери – лидери су оријентисани на одговорност, а не на своја права. Они драстично могу да промене квалитет и продуктивност једне организације.
Теме тренинга:
- Пут трансформације од извршиоца до менаџера
- Упознај себе – свака права промена је изнутра ка споља
- Ако немам планове са својим тимом бићу део плана свих других
- Шта је добар тим
- Одабир правих људи – кључна претпоставка успеха
- Успешна комуникација у тиму
- Делегирање као кључни менаџерски алат
- Управљање сопственим временом, тимом и тржиштем
- Како ефикасно мотивисати тим
- Тимски састанак као ефикасан алат за успешно вођење
- Праћење и мерење резултата
- Од менаџера до лидера
Полазници добијају: радни материјал, освежење на паузама као и сертификат о одслушаном семинару
Почетак курса:
21.12.2022.
Котизација: 23.000,00 динара
без ПДВ
ПКС, Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату
Коме је намењена ова обука?
- Менаџерима и руководиоцима сектора
- Власницима предузећа
- Директорима компанија
- Свима онима који раде са људима и имају задатак да их мотивишу и развијају њихов потенцијал
Циљ обуке
• Појачати менаџерске компетенције сваког руководиоца
• Усвојити ефикасне технике за мотивацију сарадника
• Оспособити се за бољу процену и вођење разговора у процесу селекције и регрутације
• Успоставити ефикасне технике и алате за делегирање задатака
• Боље управљање сопственим приоритетима и временом
• Овладати вештинама ефикасног вођења састанка са тимом
• Како од групе преко тима доћи до хармонизоване екипе-развој тимова
• Како ефикасно пратити и мерити резултате тима
• Како побољшати квалитет међуљудских односа и повећати степен лојалности
• Креирање праведних система награђивања и објективних критеријума
• Разумевање различитих улога и одговорности менаџера и лидера
• Еволуција менаџера у лидера