O obuci

PREDAVAČ:

Željko Kecman, dipl. ekonomista

konsultant za upravljanje poslovanjem sa više od 30 godina iskustva na menadzerskim pozicijama (ASTRA BANKA – Direktor sektora; BKTV – Izvršni direktor za finansije;  Štampa – Izvršni direktor za logistiku; EUnet – Izvršni direktor za komercijalne poslove; Divna voda – akcionar i direktor operacija)

10 časova praktične obuke

Termini održavanja: 17. i 18. maj od 10­:00 do 14:15 sati

TEME:

  1. Zašto se pravi plan poslovanja – biznis plan – unapređenje poslovanja
  2. Kako se pravi plan poslovanja – biznis plan
  3. Definisanje novih poslovnih ideja – preduzetništvo
  4. Analiza tržišta, konkurencije i kupaca
  5. SWOT analiza – dugoročne konkurentske prednosti
  6. Praćenje promena i prilagođavanje – analiza poslovanja
  7. Poslovne procedure, kultura poslovanja i donošenje odluka

Nakon završene obuke polaznici će biti osposobljeni da:

  • Jasno postavljaju planove i ciljeve i razviju plan poslovanja
  • Precizno analiziraju poslovno okruženje
  • Koriste biznis plan kao alat za planiranje i proveru poslovnih ideja

 

Polaznici koji se prijave za sve module dobijaju popust i plaćaju celokupnu kotizaciju 37.500,00 dinara bez PDV-a (umesto 46.800,00 dinara bez PDV-a)

Obuka u najavi

Kotizacija: 15.000,00 dinara

bez PDV

Kneza Miloša 12, sala na međuspratu

Kome je namenjena ova obuka?

vlasnicima privrednih subjekata, direktorima, rukovodiocima na različitim nivoima i poslovima odlučivanja, preduzetnicima, kao i drugim osobama koje žele da unaprede znanja i veštine za uspešno rukovođenje poslovnim procesima

Cilj obuke

Ovaj modul deo je specijalističkog programa “Kako da razvijete dobar biznis plan i unapredite svoje poslovanje” čiji je cilj unapređenje znanja i razvoj veština neophodnih za celovito sagledavanje poslovanja i poboljšanje istog