О обуци
Време одржавања обуке: 10h-15h
ТЕМЕ:
1. О ЧЕМУ ТРЕБА ВОДИТИ РАЧУНА У ФАЗИ ПЛАНИРАЊА ЈАВНИХ НАБАВКИ И ИЗВЕШТАВАЊА О НАБАВКАМА
- План јавних набавки за 2022. годину и веза са финансијским планом
- Планирање јавних набавки и веза са интерним актом
- Начин одређивања предмета и процењене вредности јавних набавки (истраживање тржишта) и специфичности планирања појединих поступака јавних набавки
- Подела набавке у партије
- Одговорност за преузете обавезе у складу са Законом о буџетском систему (чл. 54) и Уредбом о критеријумима за утврђивање природе расхода и условима и начину прибављања сагласности за закључивање одређених уговора који, због природе расхода, захтевају плаћање у више година
- План јавних набавки на новом Порталу јавних набавки
- Услови за покретање поступка јавне набавке
- Евидентирање јавних набавки и извештавање о набавкама
2. ШТА НАРУЧИОЦИ И ПОНУЂАЧИ ТРЕБА ДА ЗНАЈУ О КРИТЕРИЈУМИМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА
- Критеријуми за доделу уговора – опште карактеристике
- Цена као једини критеријум за доделу уговора
- Однос цене и квалитета
- Трошкови животног циклуса
- Примена формула на Порталу јавних набавки
3. КАКО ПОНУЂАЧИ ДА УЧЕСТВУЈУ У ПОСТУПЦИМА ЈАВНИХ НАБАВКИ И О ЧЕМУ НАРУЧИОЦИ ТРЕБА ДА ВОДЕ РАЧУНА ПРИЛИКОМ ДЕФИНИСАЊА КД
- Проналажење поступака јавних набавки на Порталу јавних набавки
- Начин дефинисања критеријума за квалитативни избор привредног субјекта и доказивање истих
- Важне напомене у вези са подношењем понуде
4. ШТА ПОНУЂАЧИ И НАРУЧИОЦИ ТРЕБА ДА ЗНАЈУ О МОНИТОРИНГУ НАД ПРИМЕНОМ ПРОПИСА ИЗ ОБЛАСТИ ЈАВНИХ НАБАВКИ
- Поступак мониторинга – општа правила
- Најчешће уочене неправилности у пракси
Предавачи:
- Александра Кривокапић, Канцеларија за јавне набавке
в.д. помоћник директора за развој система јавних набавки и финансијско-материјално пословање
- Оливера Рајковић, Канцеларија за јавне набавке
руководилац Групе за финансијско-материјалне послове
- Снежана Лепосавић, Канцеларија за јавне набавке
руководилац групе за мониторинг над применом прописа о јавним набавкама
- Марија Марковић, дипл. екон.-мастер правник
виши саветник у Привредној комори Србије за област јавних набавки, члан Радне групе за припрему новог Закона о јавним набавкама, дугогодишње практично искуство у области јавних набавки код наручиоца, буџетски инспектор и консултант за привреду у области јавних набавки
Почетак курса:
30.03.2022.
Котизација: 8.400,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Представницима јавних и секторских наручилаца
Циљ обуке
Семинар је намењен наручиоцима и понуђачима. Наручиоци ће имати прилику да чују о чему треба да воде рачуна у фази планирања јавних набавки и извештавања о набавкама, а понуђачи која је њихова улога и какву помоћ могу да пруже наручиоцима у фази планирања. Такође, кроз примере из праксе биће представљен начин дефинисања критеријума за доделу уговора. Понуђачи ће чути како да учествују у поступцима јавних набавки и како да испуне захтеване критеријуме за квалитативни избор привредних субјеката и поднесу понуду, као и о чему наручиоци треба да воде рачуна приликом дефинисања критеријума у конкурсним документацијама.
Учесницима ће бити представљена сва правила у вези са поступком мониторинга над применом прописа из области јавних набавки који спроводи Канцеларија за јавне набавке.