O obuci
Teme:
- Upoznavanje sa platformom
- Profil na Linkedin platformi
– Fotografija
– Headline
– Cover
– About
– Feature
– Recommendation - Kompanijske stranice
- Vrste sadržaja na linkedinu
- Angažovanje na platformi
- Linkedin algoritam (najnovije informacije februar 2024.)
- Plaćene opcije profila
- Plaćeni alati
- Upotreba AI
- Inspiracija i uputstvo za kreiranje sadržaja
Šta dobiju polaznici?
Nakon radionice polaznici imaju potpun uvid u:
- Mogućnosti platforme
- Osnove za dobro pozicioniranje
- Vrste kreiranje sadržaja
- Napredne opcije koja platforma nudi
PREDAVAČI:
Dejan Pataki
Diplomirani inženjer master
Sa 20 godina iskustva u marketingu, sa fokusom na Linkedin i lični brending.
Koautor podkasta Rare and Share, autor knjige o roditeljstvu iz ugla jednog tate.
Nemanja Živković
strateški konsultant za B2B tech i SaaS kompanije, osnivač Funky Marketing-a i suosnivač poslovne zajednice Business Talks Network-a
Sa preko decenije iskustva, specijalizovao se za rast kompanija sa dugim prodajnim ciklusima i skupim proizvodima kroz izgradnju odnosa sa kupcima, gde je LinkedIn najbitnija platforma. Radio je sa preko 120 kompanija i konsultovao brojne startapove.
Nemanja je priznat kao marketing zvezda u usponu od strane LinkedIn-a 2023. godine
Početak kursa:
18.06.2024.
Kotizacija: 14.500,00 dinara
bez PDV
PKS, TERAZIJE 23, mala sala na 2. spratu (mogućnost praćenja kao vebinar)
Kome je namenjena ova obuka?
Malim i srednjim preduzećima, porodičnim firmama, velikim kompanijama, pojedincima, svima koji žele da unaprede nastup na globalnoj profesionalnj mreži.
Cilj obuke
Cilj radionice je da se polaznici upoznaju sa mogućnostima globalne profesionalne platforme za umrežavanje i edukaciju, kao i na koji način je najbolje mogu koristiti za ostvarenje svojih poslovnih ciljeva i unapređenje ličnog/poslovnog brenda.