O obuci
Predavač
Lidija Marko, direktorka Atlantis agencije za poslovni konsalting i marketing. Preko 30 godina iskustva u novinarstvu, javnom nastupu, marketingu i komunikacijama. Specijalizovana za pregovaranje, korporativne komunikacije i analizu tržišta.
Termin održavanja: sreda, 19. novembar 2022. godine od 10:00 do 15:00 sati
TEME:
– Opravdanost i potreba
– Kanali i sredstva komuniciranja sa eksternim javnostima
– Izbor medija
– Planiranje i uspostavljanje odnosa sa medijima
– Najčešća sredstva koja se koriste u komunikaciji sa medijima
– Pripreme
– Nastup-korišćenje vremena
– Govor, ton, stav, izgled
– 6 principa
– Korisni saveti
– Vežbe
POLAZNICI KOJI SE PRIJAVE ZA SVA 3 MODULA DOBIJAJU POPUST i plaćaju celokupnu kotizaciju 30.000,00 dinara bez PDV-a (umesto 38.400,00 dinara bez PDV-a)
Program kompletne obuke možete pogledati ovde.
Početak kursa:
19.11.2022.
Kotizacija: 8.400,00 dinara
bez PDV
Kneza Miloša 12, sala na međuspratu
Kome je namenjena ova obuka?
vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, menadzerima, HR menadzerima, menadzerima i zaposlenima u odeljenju za komunikacije i marketinga, saradnicima za odnose s javnošću; svim fizičkim i pravnim licima čiji posao zahteva kontakt sa ljudima i koji žele da unaprede svoju komunikaciju sa klijentima
Cilj obuke
Cilj kursa je da polaznici:
- Razumeju značaj planiranja i strategije komunikacije sa medijima
- Razumeju upotrebu različitih sredstava u komunikaciji sa medijima
- Razumeju značaj i način pripreme
- Savladaju osnovne pojmove i koncepte javnog nastupa
- Savladaju tehnike javnog nastupa