O obuci

Predavač

Lidija Marko, direktorka Atlantis agencije za poslovni konsalting i marketing. Preko 30 godina iskustva u novinarstvu, javnom nastupu, marketingu i komunikacijama. Specijalizovana za pregovaranje, korporativne komunikacije i analizu tržišta.

Termin održavanja: sreda, 19. novembar 2022. godine od 10:00 do 15:00 sati

TEME:

– Opravdanost i potreba

– Kanali i sredstva komuniciranja sa eksternim javnostima

– Izbor medija

– Planiranje i uspostavljanje odnosa sa medijima

– Najčešća sredstva koja se koriste u komunikaciji sa medijima

– Pripreme

– Nastup-korišćenje vremena

– Govor, ton, stav, izgled

– 6 principa

– Korisni saveti

– Vežbe

POLAZNICI KOJI SE PRIJAVE ZA SVA 3 MODULA DOBIJAJU POPUST i plaćaju celokupnu kotizaciju 30.000,00 dinara bez PDV-a (umesto 38.400,00 dinara bez PDV-a)

Program kompletne obuke možete pogledati ovde.

Početak kursa:

19.11.2022.

Kotizacija: 8.400,00 dinara

bez PDV

Kneza Miloša 12, sala na međuspratu

Kome je namenjena ova obuka?

vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima, menadzerima, HR menadzerima, menadzerima i zaposlenima u odeljenju za komunikacije i marketinga, saradnicima za odnose s javnošću; svim fizičkim i pravnim licima čiji posao zahteva kontakt sa ljudima i koji žele da unaprede svoju komunikaciju sa klijentima

 

Cilj obuke

Cilj kursa je da polaznici:

  • Razumeju značaj planiranja i strategije komunikacije sa medijima
  • Razumeju upotrebu različitih sredstava u komunikaciji sa medijima
  • Razumeju značaj i način pripreme
  • Savladaju osnovne pojmove i koncepte javnog nastupa
  • Savladaju tehnike javnog nastupa