О обуци

Предавач

Лидија Марко, директорка Атлантис агенције за пословни консалтинг и маркетинг. Преко 30 година искуства у новинарству, јавном наступу, маркетингу и комуникацијама. Специјализована за преговарање, корпоративне комуникације и анализу тржишта.

Термин одржавања: среда, 19. новембар 2022. године од 10:00 до 15:00 сати

ТЕМЕ:

– Оправданост и потреба

– Канали и средства комуницирања са екстерним јавностима

– Избор медија

– Планирање и успостављање односа са медијима

– Најчешћа средства која се користе у комуникацији са медијима

– Припреме

– Наступ-коришћење времена

– Говор, тон, став, изглед

– 6 принципа

– Корисни савети

– Вежбе

ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВА 3 МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 30.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 38.400,00 динара без ПДВ-а)

Програм комплетне обуке можете погледати овде.

Почетак курса:

19.11.2022.

Котизација: 8,400.00 динара

без ПДВ

Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату

Коме је намењена ова обука?

власницима малих и средњих предузећа, предузетницима, менаџерима, ХР менаџерима, менаџерима и запосленима у одељењу за комуникације и маркетинга, сарадницима за односе с јавношћу; свим физичким и правним лицима чији посао захтева контакт са људима и који желе да унапреде своју комуникацију са клијентима

 

Циљ обуке

Циљ курса је да полазници:

  • Разумеју значај планирања и стратегије комуникације са медијима
  • Разумеју употребу различитих средстава у комуникацији са медијима
  • Разумеју значај и начин припреме
  • Савладају основне појмове и концепте јавног наступа
  • Савладају технике јавног наступа

Јована Стаменковић

0113304570 jovana.stamenkovic@pks.rs