О обуци
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима.
ПРЕДАВАЧ:
Милан Миличић, MSc, GM
30 година искуства у продаји и маркетингу; Продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама
Термини одржавања: 28. и 30. септембар од 16:00 до 19:15 сати
ТЕМЕ:
- Модели анализе производа/пројекта (SWOT, GAP)
- Планови
- Комуникација
- Циљеви (SMART, SMBO)
Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:
- Разумеју различите моделе и циљеве анализе производа/пројекта
- Стекну општу слику о поступцима дефинисања планова, комуникацији унутар тима и постављању циљева на јасним и жељеним основама
- Прецизно анализирају, комуницирају, одређују планове и циљеве продаје
- Јасно схвате потребне процедуралне моделе и унапред препознају потребна решења
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања за вебинар добићете путем мејла 27.09.2022. до краја дана.
*ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВИХ ШЕСТ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 65.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 80.000,00 динара без ПДВ-а)
Почетак курса:
28.09.2022.
Котизација: 11.000,00 динара
без ПДВ
Вебинар/Учионица
Коме је намењена ова обука?
професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке, менаџерима продаје и менаџерима сектора који су директно везани за продају
Циљ обуке
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима