О обуци
Предавач:
мср Марија Марковић, дипл. ек.
- виши саветник у Привредној комори Србије за област јавних набавки
- члан Радне групе за припрему новог Закона о јавним набавкама и Измена и допуна Закона о јавним набавкама
- акредитовани реализатор-предавач програма стручног усавршавања у јавној управи од стране Националне академије за јавну управу
- буџетски инспектор и консултант за привреду у области јавних набавки
- дугогодишње практично искуство у области јавних набавки код наручиоца
Термин одржавања обуке: 09. октобар од 10:00 до 14:00 сати
ТЕМЕ:
- Управљање корисничким налозима и подацима о организацији
- Претраживање на Порталу јавних набавки и преузимање конкурсне документације
- Претраживање планова јавних набавки
- Претраживање поступака јавних набавки и спремање фаворита
- Креирање филтера за информације о јавним набавкама и плановима јавних набавки
- Преузимање конкурсне документације
- Питања и одговори
- Упућивање захтева за додатним информацијама или појашњењима у вези са документацијом о набавци
- Припрема и подношење електронске понуде
- Припрема и подношење понуде
- Формирање групе понуђача и подношење понуде у име групе понуђача
- Припрема изјаве о испуњености критеријума за квалитативни избор привредног субјекта
- Измена, допуна и опозив е-понуде
- Отварање понуда и стручна оцена понуда из угла понуђача
- Отварање понуда из угла понуђача
- Комуникација наручиоца и понуђача након отварања понуда
- Подношење захтева за увид у документацију и увид у понуде других понуђача
- Уговор о јавној набавци
- Поступак подношења е-захтева за заштиту права
- Подношење е-Захтева
- Пуномоћник у поступку
- Допуна е-Захтева и одустанак од е-Захтева
- Изјашњење о наставку поступка, Жалба против Решења наручиоца и мишљење у вези са одговором наручиоца
Полазници добијају: презентацију предавача, као и сертификат ПКС о успешно завршеној обуци.
! Сви заинтересовани да похађају и обуку „Портал јавних набавки за НАРУЧИОЦЕ“ (8. октобар) остварују право на попуст од 20% на укупан износ котизације
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања добићете путем мејла дан пре почетка обуке.
Почетак курса:
09.10.2024.
Котизација: 7.500,00 динара
без ПДВ
вебинар
Коме је намењена ова обука?
Понуђачима који учествују у поступцима јавних набавки или заинтересованим привредним субјектима који желе да дођу до нових послова учествовањем у поступцима јавних набавки, а посебно малим и средњим предузећима који желе да искористе свој потенцијал и прошире пословање са јавним сектором
Циљ обуке
Полазници ће имати прилику да сазнају на који начин могу да пронађу поступке јавних набавки у којима желе да поднеси понуду, како да поднесу понуду путем Портала јавних набавки и дођу до уговора о јавној набавци, као и како да зашите своја права у поступцима јавних набавки.
Учесницима ће бити указано на уочене грешке понуђача приликом рада на Порталу и дати корисни савети за законито поступање и правилну примену Портала.
Након завршене обуке полазници стичу потребно практично знање и вештине у раду на Порталу јавних набавки.