О обуци
Комуникација је основ размене информација и организовања пословних процеса. Асертивност и умеће управљања конфликтима су најпожељније комуникацијске вештине и предуслов доброг пословања. Асертивна комуникација омогућава дугорочан развој партнерства и сарадње, развој личног самопоуздања, усмеравање конфликта у конструктивном смеру и доласка до решења којим су обе стране задовољне. Кроз овај курс ћете моћи да се осврнете на Ваш начин комуникације и унапредите га.
Курс се састоји из 2 модула:
• Асертивност:
– шта је асертивности и чему служи,
– који су основни модели асетивности,
– како препознати различите моделе комуникације и унапредити свој начин комуникације,
– различите технике асертивне комуникације и вежбе примене
– карактеристике понашања и њихове последице
• Увод у управљање конфликтима:
– разумевање конфликта и шта је конфликт, структура, врсте и механизми конфликта
– решавање конфликата и стилови решавања конфликата са вежбама
– како се носити са љутим или агресивним особама
– управљање конфликтима закључци
Обука је намењена свима који желе да унапреде своје технике комуникације и науче како да на ефикасан начин превазилазе конфликте.
Онлине обуке су стално отворене.
По пријави и евидентирању уплате полазници на свој мејл добијају обавештење са приступним подацима.
Са добијеним корисничким подацима, обуци можете приступити наредних 7 дана у било које време и са било ког рачунара.
Циљ обуке
Кроз овај курс ћете научити како да разумете понашање других људи у комуникацији и како да се носите са конфликтима на коструктиван начин.