О обуци
Једноставни примери, практични савети и прикази алата за лако разумевање начина решавања проблема у е-трговини оспособиће Вас да брзо уочите шта је потребно да урадите да бисте изградили и водили успешну онлајн продају, без обзира да ли планирате велепродају и/или малопродају на интернету.
Већина веб сајтова и е-трговина у целом свету (и код нас) није направљено према потребама компанија за које су креирани. То је основни разлог зашто већина компанија нема задовољавајуће ефекте е-трговине.
Што боље разумете шта је све потребно за креирање успешне е-трговине и како да та знања употребите за креирање и унапређење ваше е-продавнице, брже ћете остварити боље резултате онлајн продаје прозвода.
Предавач:
Драган Варагић – интернационални сертификовани консултант за дигиталну трансформацију и познати блогер са 25 година професионалног искуства из области унапређења дигиталног пословања, маркетинга и продаје.
Радио је успешан консалтинг и едукацију за преко 500 компанија.
Осмислио је и водио акредитоване програме на државним и приватним факултетима, високим школама и другим институцијама.
Аутор је програма образовања из различитих области дигиталног пословања са циљем разумевања свих важних сегмената пословне примене интернета.
Написао је пет књига из области образовања и дигиталног пословања.
Термин одржавања тродневне обуке:
17. октобар, 24. октобар и 31. октобар од 10:00 до 16:00 часова
За пријаве до 30.09. одобравамо 15% попуста
Обука је подељена у три дела који вас заједно оспособљавају да:
- разумете и примените у вашој пословној пракси цео процес осмишљавања и планирања е-трговине
- користите најбоље начине за креирање или унапређење е-продавнице
- користите најбоље начине доласка до купаца у е-продавници, укључујући и начине мерења и разумевања резултата е-трговине
ТЕМЕ:
- Теме првог дана обуке:
– Како се осмишљава и планира е-трговина
– Која су основна правила креирања успешне е-трговине
– Како се успешно решавају проблеми у е-трговини
– Како да одаберете производе и начин продаје у е-продавници
– На који начин да ефикасно планирате послове у е-трговини односу на правни оквир
- Теме другог дана обуке:
– Како изгледа најбоља пракса креирања и унапређења е-продавнице
– Који су типови е-продавница и врсте израде е-продавнице
– Како изгледа процес израде е-трговине
– Како изгледа најбоља пракса израде сегмената е-продавнице
– Како да одаберете компанију за израду е-продавнице
- Теме трећег дана обуке:
– На који начин се долази до купаца и мере резултати е-трговине
– Како да разумете могућности дигиталног маркетинга у е-трговини
– Како да пронађете циљне групе, позиционирате цене и компанију на тршишту
– Како да користите податке из е-трговине за унапређење маркетинга и продаје
– Како да резултате е-трговине искористите за одлуку о начинима унапређења ефеката
Након ове обуке полазници ће бити у могућности да:
- Разумеју и примене сегменте процеса осмишљавања, планирања, организовања, креирања и мерења ефеката е-трговине, у односу на компанијске потребе, могућности и способности
- Препознају и одреде врсте и лимите продаје у локалном, регионалном, интернационалном и глобалном тржишту
- Идентификују и креирају ефикасан начин планирања послова потребних за онлајн продају и процеса израде е-продавнице
- Знају како да одаберу дигиталне агенције за е-трговину и е-маркетинг
- Дефинишу, процене и прилагоде најефикасније начине доласка до купаца
- Да класификују, мере и вреднују резултате е-трговине
Почетак курса:
17.10.2023.
Котизација: 23.000,00 динара
без ПДВ
Теразије 23, сала на 2. спрату/могућност праћења путем вебинара
Коме је намењена ова обука?
- Компанијама које започињу процес креирања е-продавнице
- Компанијама које желе да унапреде ефекте постојеће е-трговине
- Менаџерима и руководиоцима сектора који су укључени у послове е-трговине
- Власницима и директорима компанија
- Запосленима из области трговине, продаје, ИТ-а и маркетинга
- Свим осталим запосленима који су укључени или заинтересовани за е-трговину
Циљ обуке
да полазници стекну знања и алате који ће им уштедети време, новац и ресурсе за планирање, креирање и управљање е-трговином