О обуци

Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима.

ПРЕДАВАЧ:

Милан Миличић, MSc, GM

30 година искуства у продаји и маркетингу; Продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама

Термини одржавања: 28. и 30. септембар од 16:00 до 19:15 сати

ТЕМЕ:

  • Модели анализе производа/пројекта (SWOT, GAP)
  • Планови
  • Комуникација
  • Циљеви (SMART, SMBO)

Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:

  • Разумеју различите моделе и циљеве анализе производа/пројекта
  • Стекну општу слику о поступцима дефинисања планова, комуникацији унутар тима и постављању циљева на јасним и жељеним основама
  • Прецизно анализирају, комуницирају, одређују планове и циљеве продаје
  • Јасно схвате потребне процедуралне моделе и унапред препознају потребна решења

 

ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања за вебинар добићете путем мејла 27.09.2022. до краја дана.

 

*ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВИХ ШЕСТ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 65.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 80.000,00 динара без ПДВ-а)

Почетак курса:

28.09.2022.

Котизација: 11.000,00 динара

без ПДВ

Вебинар/Учионица

Коме је намењена ова обука?

професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке, менаџерима продаје и менаџерима сектора који су директно везани за продају

Циљ обуке

Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs