О обуци
Предавач
Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама
Термин одржавања: четвртак, 20. октобар од 10 часова, онлајн
Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
Полазници ове радионице упознаће се са основним карактеристикама најпопуларније платформе за веб аналитику ““Google Analytics” и платформе “Google Tag Manager” које су намењене прикупљању и управљању подацима о корисницима који посећују неки сајт. Посебна пажња биће усмерена на приказивање нових могућности које нуди “Google Analytics 4″ која ће од наредне године у потпуности заменити постојећу “Google Analytics UA”.
ТЕМЕ:
- Увод у Гоогле Аналитику
- “Google Analytics UA” i “Google Analytics 4”- поставке и разлике
- Увод у Google Tag Manager (GTM)
- Димензије и сегменти
- UTM tracking (Urchin Tracking Module)-праћење ефикасности маркетиншких онлајн кампања
- GA4 & GTM – нивои приступа за различите појединце
- GA4 – праћење интеракције корисника и праћење конверзије (поставка кроз ГТМ)
- GA4- начини унапређења е-трговине
- Google Analytics Demo и приказ интерфејса
- GA4 извештаји
- GA4 оглашавање
Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде.
Почетак курса:
20.10.2022.
Котизација: 10.500,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
Циљеви су да након похађања овог модула:
- Знате да користите све предности ГА4 и почнете да пратите „живот” сајта
- Знате како да пратите понашање корисника који посећују Ваш сајт
- Научите да пронађете најпопуларније странице на сајту
- Познајете демографију посетилаца и одакле Вам долазе највреднији посетиоци сајта