О обуци

Предавачи

Страхиња Ћаловић- интернет предузетник са дугогодишњим искуством писања текстова и чланака на разноврсне теме; аутор неколико популарних блогова и едукатор из области маркетинга на друштвеним мрежама

Термини одржавања: уторак и четвртак, 4. и 6. октобар од 10 часова, онлајн

Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

Током ове радионице обрађују се “Facebook Business Manager” и “Facebook Ads Manager”- два најзначајнија алата која су потребна свим бизнис профилима на друштвеним мрежама. Осим ових тема, полазници овог модула ће научити све оно што је потребно за успешно спровођење кампање на друштвеним мрежама- од врста кампања, сврха и трендова па све до прављења плана кампање и њене реализације.

ТЕМЕ:

  • Настанак и развој плаћеног оглашавања
  • “Facebook Business Manager”–алатка за организацију и управљање пословањем
  • “Facebook Ads Manager” – алатка за прављење огласа и управљање огласима
  • Врсте кампања и њихове сврхе
  • Структурисање кампања
  • Ремаркетинг кампање
  • Инфлуенсер кампање и како мерити успех
  • Трендови у плаћеном оглашавању

Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

04.10.2022.

Котизација: 15.000,00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

Циљ обуке

Циљеви су да након похађања овог модула:

- савладате основне принципе оглашавања на друштвеним мрежама

- научите како да користите алате за оглашавање

- знате да самостално направите и реализујете маркетиншку кампању

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs