О обуци

Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама

Радомир Баста- SEO стручњак

Страхиња Ћаловић- интернет предузетник са дугогодишњим искуством писања текстова и чланака на разноврсне теме; аутор неколико популарних блогова и едукатор из области маркетинга на друштвеним мрежама

Мартина Анђелковић- интернет предузетница и едукатор из области онлајн оглашавања на друштвеним мрежама у Србији и региону

Термин одржавања: 27. септембар-20.октобар, уторком и четвртком од 10 часова, онлајн

Школа дигиталног маркетинга је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

Ова обука се састоји из 7 модула који се могу похађати заједно како би се полазници оспособили да примењују кључне дигиталне алате, унапреде различите моделе оглашавања и разумеју целовито концепт дигиталног маркетинга. Полазници такође могу похађати и модуле појединачно уколико желе да савладају употребу само одређених дигиталних алата.

 

МОДУЛИ:

I Content management i Copywriting  – (уторак, 27.09.2022. године)

  • Newsfeed – настанак и концепт
  • Алгоритам – настанак и концепт
  • Понашање корисника
  • Copywriting- писање промотивног садржаја
  • Фото садржај
  • Видео садржај
  • Стори садржај
  • Реел садржај (ТикТок садржај)
  • Статистика и њена употреба
  • Трендови у креирању садржаја
  • Сторителинг- писање ефектног и привлачног садржаја

 

II Друштвене мреже: ЛинкедИн – (четвртак, 29.09.2022. године)

  • Увод у ЛинкедИн друштвену мрежу
  • Како се професионално представити
  • Како савршено попунити профил
  • Како функционише алгоритам
  • Савети за већу видљивост профила
  • Како се повезати са онима са којима желите
  • Примери добрих ЛинкедИн профила
  • Формати ЛинкедИн објава
  • Ко би требало да користи Премиум верзију
  • Прављење стратегије наступа на ЛинкедИн-у
  • Радионица (полазници ће имати 2 задатка)

 

III Друштвене мреже: Фејсбук и Инстаграм – (уторак и четвртак, 04.10. и 06.10.2022. године)

  • Настанак и развој плаћеног оглашавања
  • “Facebook Business Manager”–алатка за организацију и управљање пословањем
  • “Facebook Ads Manager” – алатка за прављење огласа и управљање огласима
  • Врсте кампања и њихове сврхе
  • Структурисање кампања
  • Ремаркетинг кампање
  • Инфлуенсер кампање и како мерити успех
  • Трендови у плаћеном оглашавању

 

IV Е-мејл маркетинг – (уторак 11.10.2022. године)

  • Шта је Е-мејл маркетинг и како нам може помоћи
  • Стратегија и планирање
  • CRM (Customer Relationship Manager) као подршка квалитетном е-мејл маркетингу
  • Различити типови мејлова
  • Њузлетер

– Професионални сервиси за слање

– Градња базе мејлова

– А/Б тестови

– Сегментација

  • Трансакциони мејлови
  • Важни кораци у оптимизацији е-маил кампања

V Гоогле оглашавање – како до квалитетне посете на Вашем сајту – (уторак и четвртак, 13.09. и 15.09.2022. године)

  • Активирање налога и основна подешавања
  • Теорија о оглашавању
  • Search Advertising
  • Како искористити предност кључних речи
  • Подешавање праћења конверзија
  • Како нам помаже “Quality score”
  • Структуирање кампања за најбољи резултат
  • Како пратимо резултат
  • Зашто нам је Ексел важан
  • Како урадити добар “А/Б тест”
  • Display кампање
  • Видео кампање. Оглашавање на Јутјубу је свима доступно
  • Дефинисање циља према каналима и према циљној групи
  • Како пратимо резултат кампања
  • Како уочавамо грешке или да поставка мора бити боља
  • Како да разумемо понашање корисника
  • Примери добре праксе

VI SEO (Search Engine Optimization) у пракси – (уторак, 18.10.2022. године)

  1. ОСНОВЕ SEO-а

– Плаћена вс органска претрага

– Како функционишу претраживачи

– SERP (Search Engine Result Page)

  1. УСКЛАЂИВАЊЕ SEO И ПОСЛОВНИХ ЦИЉЕВА

– Врсте циљева

– Циљеви подешавања

  1. КЉУЧНЕ РЕЧИ И ПИСАЊЕ SEO ПЛАНА САДРЖАЈА

– Како дефинисати кључне речи

– Врсте кључних речи по дужини

– Како спровести истраживање кључних речи

– Претварање кључних речи у садржај

  1. РАНГИРАЊЕ У ОРГАНСКОЈ ПРЕТРАЗИ-начини оптимизације

– Техничка оптимизација

– Оптимизација на сајту

– Оптимизација ван сајта

– SEO акциони план

  1. МЕРЕЊЕ SEO ПЕРФОРМАНСИ

– Извори саобраћаја (како људи долазе до нашег сајта)

– Врсте SEO метрика

– Мерење успеха

VII Гоогле Аналитика 4 и Гоогле Таг Менаџер – како да ефикасно пратите живот сајта најновијим алатима – (четвртак, 20.10.2022. године)

  • Увод у Гоогле Аналитику
  • “Google Analytics UA” i “Google Analytics 4” (GA4)- поставке и разлике
  • Увод у Google Tag Manager (GTM)
  • Димензије и сегменти
  • UTM tracking (Urchin Tracking Module)-праћење ефикасности маркетиншких онлајн кампања
  • GA4 & GTM – нивои приступа за различите појединце
  • GA4 – праћење интеракције корисника и праћење конверзије (поставка кроз ГТМ)
  • GA4- начини унапређења е-трговине
  • Google Analytics Demo и приказ интерфејса
  • GA4 извештаји
  • GA4 оглашавање

Позивно писмо „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

27.09.2022.

Котизација: 55.000,00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

Циљ обуке

да полазници разумеју концепте дигиталног маркетинга и да се оспособе да примењују различите алате у сврху оглашавања. Полазници ће након обуке разумети када и зашто се неки алат употребљава и како да мере ефекте маркетинг кампање

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs