О обуци
Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама
Радомир Баста- SEO стручњак
Страхиња Ћаловић- интернет предузетник са дугогодишњим искуством писања текстова и чланака на разноврсне теме; аутор неколико популарних блогова и едукатор из области маркетинга на друштвеним мрежама
Мартина Анђелковић- интернет предузетница и едукатор из области онлајн оглашавања на друштвеним мрежама у Србији и региону
Термин одржавања: 27. септембар-20.октобар, уторком и четвртком од 10 часова, онлајн
Школа дигиталног маркетинга је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
Ова обука се састоји из 7 модула који се могу похађати заједно како би се полазници оспособили да примењују кључне дигиталне алате, унапреде различите моделе оглашавања и разумеју целовито концепт дигиталног маркетинга. Полазници такође могу похађати и модуле појединачно уколико желе да савладају употребу само одређених дигиталних алата.
МОДУЛИ:
I Content management i Copywriting – (уторак, 27.09.2022. године)
- Newsfeed – настанак и концепт
- Алгоритам – настанак и концепт
- Понашање корисника
- Copywriting- писање промотивног садржаја
- Фото садржај
- Видео садржај
- Стори садржај
- Реел садржај (ТикТок садржај)
- Статистика и њена употреба
- Трендови у креирању садржаја
- Сторителинг- писање ефектног и привлачног садржаја
II Друштвене мреже: ЛинкедИн – (четвртак, 29.09.2022. године)
- Увод у ЛинкедИн друштвену мрежу
- Како се професионално представити
- Како савршено попунити профил
- Како функционише алгоритам
- Савети за већу видљивост профила
- Како се повезати са онима са којима желите
- Примери добрих ЛинкедИн профила
- Формати ЛинкедИн објава
- Ко би требало да користи Премиум верзију
- Прављење стратегије наступа на ЛинкедИн-у
- Радионица (полазници ће имати 2 задатка)
III Друштвене мреже: Фејсбук и Инстаграм – (уторак и четвртак, 04.10. и 06.10.2022. године)
- Настанак и развој плаћеног оглашавања
- “Facebook Business Manager”–алатка за организацију и управљање пословањем
- “Facebook Ads Manager” – алатка за прављење огласа и управљање огласима
- Врсте кампања и њихове сврхе
- Структурисање кампања
- Ремаркетинг кампање
- Инфлуенсер кампање и како мерити успех
- Трендови у плаћеном оглашавању
IV Е-мејл маркетинг – (уторак 11.10.2022. године)
- Шта је Е-мејл маркетинг и како нам може помоћи
- Стратегија и планирање
- CRM (Customer Relationship Manager) као подршка квалитетном е-мејл маркетингу
- Различити типови мејлова
- Њузлетер
– Професионални сервиси за слање
– Градња базе мејлова
– А/Б тестови
– Сегментација
- Трансакциони мејлови
- Важни кораци у оптимизацији е-маил кампања
V Гоогле оглашавање – како до квалитетне посете на Вашем сајту – (уторак и четвртак, 13.09. и 15.09.2022. године)
- Активирање налога и основна подешавања
- Теорија о оглашавању
- Search Advertising
- Како искористити предност кључних речи
- Подешавање праћења конверзија
- Како нам помаже “Quality score”
- Структуирање кампања за најбољи резултат
- Како пратимо резултат
- Зашто нам је Ексел важан
- Како урадити добар “А/Б тест”
- Display кампање
- Видео кампање. Оглашавање на Јутјубу је свима доступно
- Дефинисање циља према каналима и према циљној групи
- Како пратимо резултат кампања
- Како уочавамо грешке или да поставка мора бити боља
- Како да разумемо понашање корисника
- Примери добре праксе
VI SEO (Search Engine Optimization) у пракси – (уторак, 18.10.2022. године)
- ОСНОВЕ SEO-а
– Плаћена вс органска претрага
– Како функционишу претраживачи
– SERP (Search Engine Result Page)
- УСКЛАЂИВАЊЕ SEO И ПОСЛОВНИХ ЦИЉЕВА
– Врсте циљева
– Циљеви подешавања
- КЉУЧНЕ РЕЧИ И ПИСАЊЕ SEO ПЛАНА САДРЖАЈА
– Како дефинисати кључне речи
– Врсте кључних речи по дужини
– Како спровести истраживање кључних речи
– Претварање кључних речи у садржај
- РАНГИРАЊЕ У ОРГАНСКОЈ ПРЕТРАЗИ-начини оптимизације
– Техничка оптимизација
– Оптимизација на сајту
– Оптимизација ван сајта
– SEO акциони план
- МЕРЕЊЕ SEO ПЕРФОРМАНСИ
– Извори саобраћаја (како људи долазе до нашег сајта)
– Врсте SEO метрика
– Мерење успеха
VII Гоогле Аналитика 4 и Гоогле Таг Менаџер – како да ефикасно пратите живот сајта најновијим алатима – (четвртак, 20.10.2022. године)
- Увод у Гоогле Аналитику
- “Google Analytics UA” i “Google Analytics 4” (GA4)- поставке и разлике
- Увод у Google Tag Manager (GTM)
- Димензије и сегменти
- UTM tracking (Urchin Tracking Module)-праћење ефикасности маркетиншких онлајн кампања
- GA4 & GTM – нивои приступа за различите појединце
- GA4 – праћење интеракције корисника и праћење конверзије (поставка кроз ГТМ)
- GA4- начини унапређења е-трговине
- Google Analytics Demo и приказ интерфејса
- GA4 извештаји
- GA4 оглашавање
Позивно писмо „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде
Почетак курса:
27.09.2022.
Котизација: 55.000,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
да полазници разумеју концепте дигиталног маркетинга и да се оспособе да примењују различите алате у сврху оглашавања. Полазници ће након обуке разумети када и зашто се неки алат употребљава и како да мере ефекте маркетинг кампање