О обуци
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима.
ПРЕДАВАЧ:
Милан Миличић, MSc, GM
30 година искуства у продаји и маркетингу; Продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама
Термини одржавања: 16. и 18. новембар од 16:00 до 19:00 сати
TEME:
- Истраживање тржишта
- Анализа тржишта, производа/сервиса/услуге
- АТЛ, БТЛ, ПР, Дигитал
- БРЕНД
- Маркетирање тржишта
Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:
- Изврше ефикасно истраживање и анализу тржишта и конкуренције
- Изврше анализу и изаберу одговарајуће канале комуникације
- Дефинишу интензитет промоција у временском оквиру
- Организују редовне и акцијске макретиншке активности
- Дефинишу и спроведу промотивне БРЕНД активности
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања за вебинар добићете путем мејла 15.11.2022. до краја дана.
*ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВИХ ШЕСТ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 65.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 80.000,00 динара без ПДВ-а)
Почетак курса:
16.11.2022.
Котизација: 11.000,00 динара
без ПДВ
Вебинар/Учионица
Коме је намењена ова обука?
професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке, менаџерима продаје и менаџерима сектора који су директно везани за продају
Циљ обуке
Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима