О обуци

Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима.

ПРЕДАВАЧ:

Милан Миличић, MSc, GM

30 година искуства у продаји и маркетингу; Продавац и руководилац продаје у компанијама: ComTrade Group, Genel Group, ASUS Technologies, La Fantana; Консултант за продају и маркетинг домаћим и страним компанијама

Термини одржавања: 16. и 18. новембар од 16:00 до 19:15 сати

TEME:

  • Истраживање тржишта
  • Анализа тржишта, производа/сервиса/услуге
  • АТЛ, БТЛ, ПР, Дигитал
  • БРЕНД
  • Маркетирање тржишта

Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:

  • Изврше ефикасно истраживање и анализу тржишта и конкуренције
  • Изврше анализу и изаберу одговарајуће канале комуникације
  • Дефинишу интензитет промоција у временском оквиру
  • Организују редовне и акцијске макретиншке активности
  • Дефинишу и спроведу промотивне БРЕНД активности

 

ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања за вебинар добићете путем мејла 15.11.2022. до краја дана.

*ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВИХ ШЕСТ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 65.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 80.000,00 динара без ПДВ-а)

Почетак курса:

16.11.2022.

Котизација: 11,000.00 динара

без ПДВ

Вебинар/Учионица

Коме је намењена ова обука?

професионалним продавцима, младим перспективним почетницима, секторима продајне подршке, менаџерима продаје и менаџерима сектора који су директно везани за продају

Циљ обуке

Овај модул део је специјалистичког програма „Продаја и менаџмент продаје“ чији је циљ усвајање комплетне ширине и дубине продаје као и унапређење знања и продајно-менаџерских вештина у раду са клијентима и тимовима

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs