О обуци
Предавач
Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама
Термини одржавања: 12. и 13. октобар од 10 часова, онлајн
Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
Током ове радионице полазници ће научити како да користе платформу за оглашавање „Google Ads” у свом пословању са циљем промовисања сопственог бренда и како да ураде поставку продајних кампања. Сви полазници ће такође сазнати како да на најбољи начин анализирају понашање посетилаца сајта и у складу са тиме направе план оглашавања који ће повећати посету на њиховом сајту, а затим и продају њихових производа или услуга.
ТЕМЕ:
- Активирање налога и основна подешавања
- Теорија о оглашавању
- Search Advertising
- Како искористити предност кључних речи
- Подешавање праћења конверзија
- Како нам помаже “Quality score”
- Структуирање кампања за најбољи резултат
- Како пратимо резултат
- Зашто нам је Eксел важан
- Како урадити добар “А/Б тест”
- Display кампање
- Видео кампање. Оглашавање на Јутјубу је свима доступно
- Дефинисање циља према каналима и према циљној групи
- Како пратимо резултат кампања
- Како уочавамо грешке или да поставка мора бити боља
- Како да разумемо понашање корисника
- Примери добре праксе
Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде.
Почетак курса:
12.10.2022.
Котизација: 15.000,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
Циљеви су да након похађања овог модула научите да:
- Подесите конверзије да би кампање имале сврху
- Развијате кампање да буду профитабилне
- Научите шта подразумева појам “ремаркетинг”
- Будете ефикаснији у оглашавању
- Имате бољу посету Вашем сајту
- Повећате продају