О обуци

Предавач

Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама

Термини одржавања: 13. и 15. септембар од 10 часова, онлајн

Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

Током ове радионице полазници ће научити како да користе платформу за оглашавање „Google Ads” у свом пословању са циљем промовисања сопственог бренда и како да ураде поставку продајних кампања. Сви полазници ће такође сазнати како да на најбољи начин анализирају понашање посетилаца сајта и у складу са тиме направе план оглашавања који ће повећати посету на њиховом сајту, а затим и продају њихових производа или услуга.

ТЕМЕ:

  • Активирање налога и основна подешавања
  • Теорија о оглашавању
  • Search Advertising
  • Како искористити предност кључних речи
  • Подешавање праћења конверзија
  • Како нам помаже “Quality score”
  • Структуирање кампања за најбољи резултат
  • Како пратимо резултат
  • Зашто нам је Eксел важан
  • Како урадити добар “А/Б тест”
  • Display кампање
  • Видео кампање. Оглашавање на Јутјубу је свима доступно
  • Дефинисање циља према каналима и према циљној групи
  • Како пратимо резултат кампања
  • Како уочавамо грешке или да поставка мора бити боља
  • Како да разумемо понашање корисника
  • Примери добре праксе

Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

13.09.2022.

Котизација: 15,000.00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

 

Циљ обуке

Циљеви су да након похађања овог модула научите да:

  1. Подесите конверзије да би кампање имале сврху
  2. Развијате кампање да буду профитабилне
  3. Научите шта подразумева појам “ремаркетинг”
  4. Будете ефикаснији у оглашавању
  5. Имате бољу посету Вашем сајту
  6. Повећате продају

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs