О обуци
Предавачи
Страхиња Ћаловић- интернет предузетник са дугогодишњим искуством писања текстова и чланака на разноврсне теме; аутор неколико популарних блогова и едукатор из области маркетинга на друштвеним мрежама
Термин одржавања: уторак, 27. септембар од 10 часова, онлајн
Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
Полазници ове радионице ће добити савете и упутства за прављење привлачног садржаја који промовише њихов производ или услугу. Такође, присутни ће научити како да испитају понашање потрошача и да, на основу тога, изаберу канал комуникације и садржај прилагоде својој циљној групи.
ТЕМЕ:
- Newsfeed – настанак и концепт
- Алгоритам – настанак и концепт
- Понашање корисника
- Copywriting- писање промотивног садржаја
- Фото садржај
- Видео садржај
- Стори садржај
- Rееl садржај (ТикТок садржај)
- Статистика и њена употреба
- Трендови у креирању садржаја
- Сторителинг- писање ефектног и привлачног садржаја
Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде.
Почетак курса:
27.09.2022.
Котизација: 10.500,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
Циљеви су да након похађања овог модула савладате основе писања квалитетног промотивног садржаја и да разумете ситуације у којима се различити формати садржаја користе како бисте их на најбољи начин употребили у свом пословању