О обуци

Предавачи

Страхиња Ћаловић- интернет предузетник са дугогодишњим искуством писања текстова и чланака на разноврсне теме; аутор неколико популарних блогова и едукатор из области маркетинга на друштвеним мрежама

Термин одржавања: уторак, 27. септембар од 10 часова, онлајн

Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

Полазници ове радионице ће добити савете и упутства за прављење привлачног садржаја који промовише њихов производ или услугу. Такође, присутни ће научити како да испитају понашање потрошача и да, на основу тога, изаберу канал комуникације и садржај прилагоде својој циљној групи.

ТЕМЕ:

  • Newsfeed – настанак и концепт
  • Алгоритам – настанак и концепт
  • Понашање корисника
  • Copywriting- писање промотивног садржаја
  • Фото садржај
  • Видео садржај
  • Стори садржај
  • Rееl садржај (ТикТок садржај)
  • Статистика и њена употреба
  • Трендови у креирању садржаја
  • Сторителинг- писање ефектног и привлачног садржаја

Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

27.09.2022.

Котизација: 10,500.00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

 

 

Циљ обуке

Циљеви су да након похађања овог модула савладате основе писања квалитетног промотивног садржаја и да разумете ситуације у којима се различити формати садржаја користе како бисте их на најбољи начин употребили у свом пословању

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs