О обуци
Предавач
Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама
Термин одржавања: уторак, 11. октобар од 10 часова, онлајн
Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
Ова радионица пружа могућност полазницима да се упознају са најзначајнијим елементима е-мејл маркетинга и да овладају техникама и алатима потребним за успешно спровођење е-мејл маркетинг кампања.
ТЕМЕ:
- Шта је Е-мејл маркетинг и како нам може помоћи
- Стратегија и планирање
- CRM (Customer Relationship Manager) као подршка квалитетном е-мејл маркетингу
- Различити типови мејлова
- Њузлетер
– Професионални сервиси за слање
– Градња базе мејлова
– А/Б тестови
– Сегментација
- Трансакциони мејлови
- Важни кораци у оптимизацији е-маил кампања
Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде.
Почетак курса:
11.10.2022.
Котизација: 10.500,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
Циљеви су да након похађања овог модула:
- Знате како да изградите однос са читаоцима
- Научите како да саставите мејл који ће људи желети да читају
- Сазнате како да искористите предност директне комуникације
- Знате да направите класичну или аутоматизовану е-маил кампању