О обуци

Предавач

Светозар Крунић- онлајн маркетинг перформанс консултант са дугогодишњим искуством у анализи тржишта, имплементацији и развоју маркетиншких кампања, спровођењу маркетиншких активности и управљању перформансама

Термин одржавања: уторак, 11. октобар од 10 часова, онлајн

Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

Ова радионица пружа могућност полазницима да се упознају са најзначајнијим елементима е-мејл маркетинга и да овладају техникама и алатима потребним за успешно спровођење е-мејл маркетинг кампања.

ТЕМЕ:

  • Шта је Е-мејл маркетинг и како нам може помоћи
  • Стратегија и планирање
  • CRM (Customer Relationship Manager) као подршка квалитетном е-мејл маркетингу
  • Различити типови мејлова
  • Њузлетер

– Професионални сервиси за слање

– Градња базе мејлова

– А/Б тестови

– Сегментација

  • Трансакциони мејлови
  • Важни кораци у оптимизацији е-маил кампања

Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

11.10.2022.

Котизација: 10,500.00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

Циљ обуке

Циљеви су да након похађања овог модула:

  1. Знате како да изградите однос са читаоцима
  2. Научите како да саставите мејл који ће људи желети да читају
  3. Сазнате како да искористите предност директне комуникације
  4. Знате да направите класичну или аутоматизовану е-маил кампању

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs