О обуци
Предавач:
др Бојан Костандиновић
- доктор економских наука из области стратегијског менаџмента
- оснивач и директор Центра за едукацију и развој потенцијала „Имплементација знања”, члан Менсе Србија и Научног савета Менсе Србија
- предавач и ментор на докторским студијама (DBA) на „Swiss School of Business and Management“ у Женеви и водећи предавач из области стратегије у Мокрогорској пословној школи
- пословни консултант великом броју компанија, сертификовани судски вештак из области машинске технике
- вишегодишњи руководилац продаје у компанији Мерцедес-Бенз СЦГ
- професионални спортиста и репрезентативац
Термини одржавања: 1, 2, 8. и 9. новембар 2022. године од 9:30 до 16:30 часова
Оно што овај програм пружа, а јединствено је у поређењу са свим другим програмима овог типа, јесте приказ каскадирања стратегије кроз целу организацију и важност сваког појединца у том каскадирању. Користи се Каплан-Нортонова методологија Balanced Scorecard– балансираних мерила перформанси, дефинисања и каскадирања циљева базирана на кључним индикаторима перформанси (KPIs). Поред тога, ради се на савременим бизнис моделима као и на моделу развоја Стратегије плавог океана (Blue Ocean Strategy) на којој је компанија „Аpple”, чија се студија случаја и анализира, направила бизнис револуцију, а Стива Џобса издвојила као једног од највећих лидера савременог пословања.
Циљ тренинга је да организација добије агилне лидере који су окренути стратегији и стратегијским питањима, а који ће кроз групни рад, вежбе и анализу студија случаја, бити оспособљени за коришћење савремених стратегијских алата у практичном раду и преузимање лидерске улоге.
Теме које се обрађују:
- Дан
- Стратегија и стратегијски менаџмент
- Стратешки алати за развој и имплементацију стратегије
- Управљање помоћу циљева – Balanced Scorecard
- Практичан рад у групи на студији случаја
- Дан
- Иновације и стратегија – Canvas Business Model i Design Thinking
- Стратегија плавог океана – Blue Ocean Strategy
- Рад на студији случаја
- Анализа студија случаја
- Дан
- Менаџмент процес, разлика између менаџера и лидера
- Значај мисије, визије и система вредности у организацији
- Лидерство и фазе менаџмент процеса
- Лидерско доношење одлука и емоционална интелигенција у пракси
- Дан
- Грађење личног лидерског бренда – Inspirational Leadership
- Лидер и етика
- Агилно лидерство, лидер и успех
- Завршна сесија
Након завршетка обуке полазници ће бити оспособљени да:
- разумеју улогу и значај стратегије и савремених концепата стратегијског менаџмента
- разумеју важност лидера у организацији и трансформације од менаџера ка лидеру
- разумеју и успешно учествују у каскадирању стратегије кроз организацију користећи Balanced Scorecard – балансирану листу циљева
- препознају значај и примене кључне индикаторе перформанси (Key Performance Indicators – KPIs) за остварење добрих резултата модерне организације
- примене стратегије плавог океана – Blue Ocean Strategy
- успешно и активно учествују у спровођењу стратегије компаније и стратегије своје пословне јединице користећи различите пословне моделе
- покрену лично брендирање – Personal Branding Statement
- разумеју значај самомотивације и самоиницијативе за прављење личног лидерског бренда
- разумеју појам емоционалне интелигенције и њен значај у лидерству
Почетак курса:
01.11.2022.
Котизација: 35.000,00 динара
без ПДВ
Кнеза Милоша 12, сала на 6. спрату
Коме је намењена ова обука?
- менаџерима средњег и виших нивоа менаџмента
- директорима сектора
- руководиоцима
- власницима предузећа
Циљ обуке
Циљ овог програма је да се полазници упознају са најсавременијим стратегијским алатима у пословању једне организације, као и примерима лидерства из праксе најбољих домаћих и интернационалних компанија, а пратећи процес и фазе стратегијског менаџмента