О обуци
Предавач
Радомир Баста- SEO стручњак
Термин одржавања: уторак, 20. октобар од 10 часова, онлајн
Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.
ТЕМЕ:
- ОСНОВЕ SEO-а
– Плаћена вс органска претрага
– Како функционишу претраживачи
– SERP (Search Engine Result Page)
- УСКЛАЂИВАЊЕ SEO И ПОСЛОВНИХ ЦИЉЕВА
– Врсте циљева
– Циљеви подешавања
- КЉУЧНЕ РЕЧИ И ПИСАЊЕ SEO ПЛАНА САДРЖАЈА
– Како дефинисати кључне речи
– Врсте кључних речи по дужини
– Како спровести истраживање кључних речи
– Претварање кључних речи у садржај
- РАНГИРАЊЕ У ОРГАНСКОЈ ПРЕТРАЗИ-начини оптимизације
– Техничка оптимизација
– Оптимизација на сајту
– Оптимизација ван сајта
– SEO акциони план
- МЕРЕЊЕ SEO ПЕРФОРМАНСИ
– Извори саобраћаја (како људи долазе до нашег сајта)
– Врсте SEO метрика
– Мерење успеха
Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде
Почетак курса:
18.10.2022.
Котизација: 10.500,00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту
Циљ обуке
Циљ је да након похађања овог модула:
- научите да самостално оптимизујете SЕО елементе на сајту којима имате приступ преко CMS-а самог сајта
- будете у стању да пратите и усмеравате свој интерни или екстерни тим или агенцију која одржава Ваш сајт
- научите да припремите SEO извештај о учинку за топ менаџмент