О обуци

Предавач

Радомир Баста- SEO стручњак

Термин одржавања: уторак, 20. септембар од 10 часова, онлајн

Овај модул део је “Школе дигиталног маркетинга” која је усмерена на практичан рад са дигиталним алатима и замишљена је тако да повезује компоненте е-пословања, аналитике, информационих технологија и дигиталних комуникација.

ТЕМЕ:

  1. ОСНОВЕ SEO-а

– Плаћена вс органска претрага

– Како функционишу претраживачи

– SERP (Search Engine Result Page)

  1. УСКЛАЂИВАЊЕ SEO И ПОСЛОВНИХ ЦИЉЕВА

– Врсте циљева

– Циљеви подешавања

  1. КЉУЧНЕ РЕЧИ И ПИСАЊЕ SEO ПЛАНА САДРЖАЈА

– Како дефинисати кључне речи

– Врсте кључних речи по дужини

– Како спровести истраживање кључних речи

– Претварање кључних речи у садржај

  1. РАНГИРАЊЕ У ОРГАНСКОЈ ПРЕТРАЗИ-начини оптимизације

– Техничка оптимизација

– Оптимизација на сајту

– Оптимизација ван сајта

– SEO акциони план

  1. МЕРЕЊЕ SEO ПЕРФОРМАНСИ

– Извори саобраћаја (како људи долазе до нашег сајта)

– Врсте SEO метрика

– Мерење успеха

 

Позивно писмо са комплетним програмом „Школе дигиталног маркетинга“ можете преузети овде

Почетак курса:

20.09.2022.

Котизација: 10,500.00 динара

без ПДВ

ВЕБИНАР

Коме је намењена ова обука?

Свима који желе да унапреде пословање употребом друштвених мрежа и дигиталног маркетинга и да науче више о алатима чија употреба доприноси бољем позиционирању компаније на тржишту

 

Циљ обуке

Циљ је да након похађања овог модула:

- научите да самостално оптимизујете SЕО елементе на сајту којима имате приступ преко CMS-а самог сајта

- будете у стању да пратите и усмеравате свој интерни или екстерни тим или агенцију која одржава Ваш сајт

- научите да припремите SEO извештај о учинку за топ менаџмент

Марија Митровић Бошковић

0113304570 marija.boskovic@pks.rs