О обуци
ПРЕДАВАЧИ:
Лидија Марко, директорка Атлантис агенције за пословни консалтинг и маркетинг
Преко 30 година искуства у новинарству, јавном наступу, маркетингу и комуникацијама. Специјализована за преговарање, корпоративне комуникације и анализу тржишта.
Лела Саковић, MSc, People Management, ECPD University of United Nations
- Аутор и предавач сета модула намењених унапређењу интерне комуникације у компанијама „Комуникација у функцији смањења стреса и повећања продуктивности”, базираних на више од 60 стручних и научних извора
- Развој и реализација комуникационе стратегије за клијенте/компаније
- Консултант за медије и комуникацију
- Креатор и реализатор менторског програма за ПР позицију у предузећима
Обука се састоји из 3 модула:
- Екстерна комуникација и корпоративни идентитет
- Јавни наступ
- Интерна комуникација, смањење стреса и повећање продуктивности
1. дан: Комуникација – утицај, мотиви, процедуре и врсте
– Утицај комуникације на организациону климу и културу предузећа
– Имиџ и идентитет
– Интерна и екстерна комуникација
– Компанијска правила
– Мотиви комуникације, хоризонтална и вертикална комуникација
– Процедуре интерне и екстерне комуникације – основни документ за све запослене
– Вербална, директна, индиректна
– Говор, слушање, писање, емаил
– Невербална комуникација
– Практични део: вежбе, радионица
2. дан: Корпоративни идентитет, кодекс, ПР, управљање временом
– Корпоративни идентитет, култура
– Кодекс понашања
– ПР интерни & екстерни
– Формална, неформална комуникација
– Друштвене мреже
– Анкета
– Управљање временом
– Пословни састанак, припрема, фазе
– Службени пут, службене посете
– Презентација
– Практични део: вежбе, радионица
– Оправданост, потреба
– Избор медија
– Припреме
– Наступ-коришћење времена
– Говор, тон, став, изглед
– 6 принципа и други корисни савети
– Вежбе
ТЕМА I: Да ли чујемо или само слушамо?
Како кроз комуникацију градити добре односе, чак и са особама које нам „не леже“
– Да ли чујемо или само слушамо
– Како шаљемо/примамо поруку и на које препреке она наилази од нас до нашег саговорника и назад
– Како погрешно разумевање поруке утиче на комуникацију (а затим и на наш даљи однос са саговорником/сарадницима)
– Како препознати препреке и превазићи их („филтери у комуникацији“)
– „Психолошка магла“
– Основне реакције на информацију/ситуацију
– Како препознати тип личности саговорника и помоћу тога успоставити бољу комуникацију
– Да ли чујемо на основу значења или на основу нашег односа према саговорнику
– Модел „4 ува“ – којим увом слушамо, тим увом и чујемо
ТЕМА II: Комуникација и радни учинак – Како успешно искомуницирати пословни процес и довести га до реализације
– Основне грешке у комуникацији у предузећима
– Активно слушање
– Зашто је битна повратна информација и како је пружити (фидбек и емоционална интелигенција; фидбек и страх)
– Делегирање задатака: користи од исправног и опасности од неправилног делегирања
– Говор тела – основни модели; утицај на разумевање поруке; примери.
– „Брејнсторминг”: како да запослени дођу до заједничке идеје или решења
– Шта утиче на то да запослени слушају/чују шефа
– Како руководилац успоставља „моћ“ – контролу у комуникацији са запосленима
– Како кроз комуникацију повећати лојалност запослених, а тиме и радни учинак
– Комуникација са надређенима – помозите свом шефу
– Радионица
ТЕМА III: Стрес. Комуникација као превентива и лековито средство: Како препознати стресно окружење и како се са њим изборити
– Унутрашњи и спољашњи узроци стреса
– Како менаџери да препознају да у фирми влада стресно расположење
– Како да препознамо симптоме код себе и код других
– Како различити типови личности реагују на стрес
– Стресна и антистресна комуникација
– Да ли се стресом може управљати? Стрес менаџмент
– Типови личности колега – стресора: како се са којим изборити
– Како да препознамо да наше понашање изазива стрес код других и да такво понашање елиминишемо
ТЕМА IV: Решавање конфликата. „Burnout“ – узроци, последице, превентива: Како предупредити или успешно превазићи конфликте у радном окружењу
– Зашто долази до конфликта на радном месту/у тиму?
– Како долази до ескалације конфликта
– Кораци у решавању конфликта
– Модел ненасилне комуникације
– Улога лидера у решавању конфликата
– Како се конфликтно окружење манифестује на запослене
– Конфликти и стрес као узрочници „burnout-a“
– Фазе „burnout-а“
– Како се борити/изборити
– Вежбе и радионица
Обука у најави
Котизација: НА УПИТ
без ПДВ
Онлајн обука
Коме је намењена ова обука?
власницима малих и средњих предузећа, предузетницима, менаџерима, ХР менаџерима, менаџерима и запосленима у одељењу за комуникације и маркетинг, сарадницима за односе с јавношћу; организацијама које желе да побољшају преговарачке вештине својих запослених у продаји, маркетингу, набавци, финансијама, производњи и другим областима пословања; свим физичким и правним лицима чији посао захтева контакт са људима и који желе да унапреде вештине преговарања, слушања, тумачења невербалне комуникације и унапреде своју комуникацију са клијентима
Циљ обуке
- Савладати основне појмове, концепте и технике преговарања
- Савладати технике постављања питања и слушања како би се идентификовале потребе сарадника и клијената
- Научити тумачити говор тела и побољшати разумевање саговорника
- Савладати технике јавног наступа
- Савладати антистресну комуникацију
- Научити кораке и моделе асертивне комуникације и решавања конфликта