О обуци

ПРЕДАВАЧ:

Лела Саковић, MSc, People Management, ECPD University of United Nations

  • Аутор и предавач сета модула намењених унапређењу интерне комуникације у компанијама „Комуникација у функцији смањења стреса и повећања продуктивности”, базираних на више од 60 стручних и научних извора
  • Развој и реализација комуникационе стратегије за клијенте/компаније
  • Консултант за медије и комуникацију
  • Креатор и реализатор менторског програма за ПР позицију у предузећима

Термини одржавања обуке: четвртак, 24. новембар и петак, 25. новембар од 10:00 до 15:00 сати

ТЕМА I: Да ли чујемо или само слушамо?

Како кроз комуникацију градити добре односе, чак и са особама које нам „не леже“

– Да ли чујемо, или само слушамо

– Како шаљемо/примамо поруку и на које препреке она наилази од нас до нашег саговорника и назад

– Како погрешно разумевање поруке утиче на комуникацију (а затим и на наш даљи однос са саговорником/сарадницима)

– Како препознати препреке и превазићи их („филтери у комуникацији“)

– „Психолошка магла“

– Основне реакције на информацију/ситуацију

– Како препознати тип личности саговорника и помоћу тога успоставити бољу комуникацију

– Да ли чујемо на основу значења или на основу нашег односа према саговорнику

– Модел „4 ува“ – којим увом слушамо, тим увом и чујемо

TEMA II: Комуникација и радни учинак – Како успешно искомуницирати пословни процес и довести га до реализације

– Основне грешке у комуникацији у предузећима

– Активно слушање

– Зашто је битна повратна информација и како је пружити (феедбацк и емоционална интелигенција; феедбацк и страх)

– Делегирање задатака: користи од исправног и опасности од неправилног делегирања

– Говор тела – основни модели; утицај на разумевање поруке; примери

– „Браинсторминг”: како навести групу запослених да дође до заједничке идеје или решења

– Шта утиче на то да запослени слушају/чују шефа

– Како руководилац успоставља „моћ“ – контролу у комуникацији са запосленима

– Како кроз комуникацију повећати лојалност запослених, а тиме и радни учинак

– Комуникација са надређенима – помозите свом шефу

– Радионица

TEMA III: Стрес. Комуникација као превентива и лековито средство: Како препознати стресно окружење, и како се са њим изборити

– Унутрашњи и спољашњи узроци стреса

– Како менаџери да препознају да у фирми влада стресно расположење

– Како да препознамо симптоме код себе и код других

– Како различити типови личности реагују на стрес

– Стресна и антистресна комуникација

– Да ли се стресом може управљати? Стрес менаџмент

– Типови личности колега – стресора: како се са којим изборити

– Како да препознамо да наше понашање изазива стрес код других и да такво понашање елиминишемо

TEMA IV: Решавање конфликата. „Burnout“ – узроци, последице, превентива: Како предупредити или успешно превазићи конфликте у радном окружењу

Зашто долази до конфликта на радном месту/у тиму?

– Како долази до ескалације конфликта

– Кораци у решавању конфликта

– Модел ненасилне комуникације

– Улога лидера у решавању конфликата

Како се конфликтно окружење манифестује на запослене

– Конфликти и стрес као узрочници „burnout-а“

– Фазе „burnout-а“

– Како се борити/изборити

– Вежбе и радионица

ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВА ТРИ МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију  30.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 38.400,00 динара без ПДВ-а)

Почетак курса:

24.11.2022.

Котизација: 15,000.00 динара

без ПДВ

Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату

Коме је намењена ова обука?

Ова интерактивна едукација намењена је првенствено средњем менаџменту јер природа њиховог посла подразумева да примају информације од надређених и да их преносе запосленима, а затим да повратну информацију од запослених пренесу топ менаџменту и то тако да се сви међусобно разумеју. Осим тога, намењена је и особама које се баве интерном комуникацијом у предузећима, запосленима чија позиција подразумева управљање људима, предузетницима, као и свима који желе да унапреде однос са колегама или желе да се лакше уклопе у радно окружење

Циљ обуке

Након завршене обуке полазници ће бити оспособљени да:

  • Препознају тип личности саговорника и унапреде комуникацију у радном окружењу
  • Тумаче говор тела и боље разумеју саговорника
  • Примене различите технике постављања питања и активног слушања
  • Идентификују потребе сарадника и клијената
  • Предупреде конфликте и/или их лакше решавају уз помоћ ненасилне комуникације

Јована Стаменковић

0113304570 jovana.stamenkovic@pks.rs