О обуци
Предавач
Лидија Марко, директорка Атлантис агенције за пословни консалтинг и маркетинг. Преко 30 година искуства у новинарству, јавном наступу, маркетингу и комуникацијама. Специјализована за преговарање, корпоративне комуникације и анализу тржишта.
Термини одржавања: 17. и 18. новембар од 10:00 до 15:00 сати
1. дан: Комуникација – утицај, мотиви, процедуре и врсте
– Утицај комуникације на организациону климу и културу предузећа
– Имиџ и идентитет
– Интерна и екстерна комуникација
– Компанијска правила
– Мотиви комуникације, хоризонтална и вертикална комуникација
– Процедура интерне и екстерне комуникације – основ за све запослене
– Вербална, директна, индиректна
– Говор, слушање, писање, емаил
– Невербална комуникација
– Практични део: вежбе, радионица
2. дан: Корпоративни идентитет, кодекс, ПР, управљање временом
– Корпоративни идентитет, култура и кодекс понашања
– ПР интерни & екстерни
– Формална, неформална комуникација
– Друштвене мреже
– Анкета
– Управљање временом
– Пословни састанак, припрема, фазе
– Службени пут, службене посете
– Презентација
– Практични део: вежбе, радионица
ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВА 3 МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 30.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 38.400,00 динара без ПДВ-а)
Програм комплетне обуке можете погледати овде.
Почетак курса:
17.11.2022.
Котизација: 15.000,00 динара
без ПДВ
Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату
Коме је намењена ова обука?
власницима малих и средњих предузећа, предузетницима, менаџерима, ХР менаџерима, менаџерима и запосленима у одељењу за комуникације и маркетинга, сарадницима за односе с јавношћу; организацијама које желе да побољшају преговарачке вештине својих запослених у продаји, маркетингу, набавци, финансијама, производњи и другим областима пословања; свим физичким и правним лицима чији посао захтева контакт са људима и који желе да унапреде своју комуникацију са клијентима
Циљ обуке
- Савладају основне појмове, концепте и технике комуникације и преговарања
- Науче како компаније комуницирају са циљном јавношћу и заинтересованим странима.
- Разумеју значај планиране и добро осмишљене комуникације са заинтересованим странама
- Разумеју улогу и значај креирања корпоративног идентитета
- Савладају технике постављања питања и слушања како би се идентификовале потребе сарадника и клијената
- Унапреде комуникационе вештине и представљање фирме у екстерној комуникацији