О обуци

Предавач

Лидија Марко, директорка Атлантис агенције за пословни консалтинг и маркетинг. Преко 30 година искуства у новинарству, јавном наступу, маркетингу и комуникацијама. Специјализована за преговарање, корпоративне комуникације и анализу тржишта.

Термини одржавања: 17. и 18. новембар од 10:00 до 15:00 сати

1. дан: Комуникација – утицај, мотиви, процедуре и врсте

– Утицај комуникације на организациону климу и културу предузећа

– Имиџ и идентитет

– Интерна и екстерна комуникација

– Компанијска правила

– Мотиви комуникације, хоризонтална и вертикална комуникација

– Процедура интерне и екстерне комуникације – основ за све запослене

– Вербална, директна, индиректна

– Говор, слушање, писање, емаил

– Невербална комуникација

– Практични део: вежбе, радионица

2. дан: Корпоративни идентитет, кодекс, ПР, управљање временом

– Корпоративни идентитет, култура и кодекс понашања

– ПР интерни & екстерни

– Формална, неформална комуникација

– Друштвене мреже

– Анкета

– Управљање временом

– Пословни састанак, припрема, фазе

– Службени пут, службене посете

– Презентација

– Практични део: вежбе, радионица

 

ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВА 3 МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 30.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 38.400,00 динара без ПДВ-а)

Почетак курса:

17.11.2022.

Котизација: 15,000.00 динара

без ПДВ

Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату

Коме је намењена ова обука?

власницима малих и средњих предузећа, предузетницима, менаџерима, ХР менаџерима, менаџерима и запосленима у одељењу за комуникације и маркетинга, сарадницима за односе с јавношћу; организацијама које желе да побољшају преговарачке вештине својих запослених у продаји, маркетингу, набавци, финансијама, производњи и другим областима пословања; свим физичким и правним лицима чији посао захтева контакт са људима и који желе да унапреде своју комуникацију са клијентима

Циљ обуке
  • Савладају основне појмове, концепте и технике комуникације и преговарања
  • Науче како компаније комуницирају са циљном јавношћу и заинтересованим странима.
  • Разумеју значај планиране и добро осмишљене комуникације са заинтересованим странама
  • Разумеју улогу и значај креирања корпоративног идентитета
  • Савладају технике постављања питања и слушања како би се идентификовале потребе сарадника и клијената
  • Унапреде комуникационе вештине и представљање фирме у екстерној комуникацији

Јована Стаменковић

0113304570 jovana.stamenkovic@pks.rs