О обуци
Предавач
Сања Лалевић, Facebook Lead за Србију, Httpool- Facebook Authorised Sales Partner. Маркетингом се бави више од 15 година, Предавач је на катедри за дигитални маркетинг Факултета за медије и комуникације и сертификовани DIMAQ тренер.
Теме:
• Врсте стратешких модела, њихова примена, тумачење и анализа
• Алати и платформе као извори информација уз стицање вештина њихове анализе
• Дефинисање различитих целина маркетиншке стратегије на основу пословног модела и пословних циљева; одређивање медијских циљева и кључних показатеља успешности кампања
• Дефинисање адекватних циљних група на основу доступних података (географских, демографских, бихевиоралних)
• Дефинисање адекватне комбинације тактика и активности на основу утврђене сврхе и циљне групе
• Методе буџетирања и модели плаћања Интернет кампања
• Мерење ефикасности и анализа кључних показатеља успешности Интернет кампања
Полазници добијају:
- Презентацију и Сертификат Привредне коморе Србије о похађању радионице.
- Полазници првих 5 модула добијају бесплатни Е book са свим неопходним алатима за дигитални маркетинг и бесплатну консултацију у трајању од сат времена у наредних 6 месеци путем Skype– a/Zoom– а.
- Полазници који одслушају свих 10 модула стичу право да изађу на испит за међународно признати DIMAQ (Digital Marketing Qualification, међународно признат програм стандардизације и сертификације стручности у области дигиталног маркетинга) који издају ИАБ Србија и ИАБ Европа.
- Цена испита није укључена у цену курса.
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову мејл адресу, јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. По пријави и евидентирању полазници на свој мејл добијају обавештење са приступним подацима.
Информацију о начину приступања добићете путем мејла 16. јуна 2021. до краја дана.
Почетак курса:
17.06.2021.
Котизација: 5,000.00 динара
без ПДВ
Онлајн обука
Коме је намењена ова обука?
Свима који пословне циљеве својих компанија, између осталог, желе да остваре кроз маркетиншке активности и промоцију на дигиталним каналима.