О обуци
Предавач
Лидија Марко, директорка Атлантис агенције за пословни консалтинг и маркетинг. Преко 30 година искуства у новинарству, јавном наступу, маркетингу и комуникацијама. Специјализована за преговарање, корпоративне комуникације и анализу тржишта.
Термин одржавања: среда, 19. новембар 2022. године од 10:00 до 15:00 сати
ТЕМЕ:
– Оправданост и потреба
– Канали и средства комуницирања са екстерним јавностима
– Избор медија
– Планирање и успостављање односа са медијима
– Најчешћа средства која се користе у комуникацији са медијима
– Припреме
– Наступ-коришћење времена
– Говор, тон, став, изглед
– 6 принципа
– Корисни савети
– Вежбе
ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СЕ ПРИЈАВЕ ЗА СВА 3 МОДУЛА ДОБИЈАЈУ ПОПУСТ и плаћају целокупну котизацију 30.000,00 динара без ПДВ-а (уместо 38.400,00 динара без ПДВ-а)
Програм комплетне обуке можете погледати овде.
Почетак курса:
19.11.2022.
Котизација: 8,400.00 динара
без ПДВ
Кнеза Милоша 12, сала на међуспрату
Коме је намењена ова обука?
власницима малих и средњих предузећа, предузетницима, менаџерима, ХР менаџерима, менаџерима и запосленима у одељењу за комуникације и маркетинга, сарадницима за односе с јавношћу; свим физичким и правним лицима чији посао захтева контакт са људима и који желе да унапреде своју комуникацију са клијентима
Циљ обуке
Циљ курса је да полазници:
- Разумеју значај планирања и стратегије комуникације са медијима
- Разумеју употребу различитих средстава у комуникацији са медијима
- Разумеју значај и начин припреме
- Савладају основне појмове и концепте јавног наступа
- Савладају технике јавног наступа