О обуци
ПРЕДАВАЧИ:
Снежана Матејић, порески саветник радила у Пореској управи на пословима директора Филијале Панчево, у Јавном предузећу на пословима директора сектора за финансијске опште послове
Славица Мирашевић – начелник Одељења за ИТ у ЦРОСО
Термин одржавања обуке: четвртак, 13. јул од 10:00 до 14:00 сати
На захтев јавног и приватног сектора организујемо тренинг у циљу свеобухватног приказа рада на порталу СЕФ-а, са посебним акцентом на примену нових правила која су у примени од 01. јула 2023., а која прописује нов Правилник о електронском фактурисању у 38. чланова.
СВИ ПОЛАЗНИЦИ КОЈИ СУ ДО САДА ПОХАЂАЛИ НЕКЕ ОД НАШИХ ОБУКА НА ТЕМУ Е-ФАКТУРА ОСТВАРУЈУ ПОПУСТ ОД 50% НА ИЗНОС КОТИЗАЦИЈЕ !
ТЕМЕ:
1. ЕЛЕМЕНТИ ЕЛЕКТРОНСКЕ ФАКТУРЕ И ПРИЛОЗИ ЕЛЕКТРОНСКОЈ ФАКТУРИ
- Врсте електронских фактура и промене назива
- Основ за издавање фактура
- Када се се издаје авансна фактура, а када се сматра да аванс није примљен
- Обавезни елементи електронске фактуре
- Измене од 08. маја 2023. године везано за преузимање назива и последице везане за нетача назив издаваоца или примаоца е-фактуре
- Пореске категорије и шифре
2. НАЧИН И ПОСТУПАК ЕЛЕКТРОНСКОГ ЕВИДЕНТИРАЊА ОБРАЧУНА ПОРЕЗА НА ДОДАТУ ВРЕДНОСТ У СЕФ-У
- У којим случајевима постоји обавеза електронског евидентирања обрачуна ПДВ у СЕФ-у
- Елементи збирне/појединачне евиденције
- Поступање у случају када електронска фактура није издата до истека рока за предају пореске пријаве и поступање када је издата након тог рока
- Начин исказивања података у Збирној евиденцији ПДВ-а у зависности од тога да ли се документ о смањењу издаје обвезнику ПДВ или лицу које није обвезник
- Начин исказивања података приликом сторнирања електронске фактуре и других истоврсних докумената који се не сматрају електронском фактуром;
- Како да порески дужник који је на набављена добара обрачунао ПДВ, смањи обрачунати ПДВ, у складу са Законом о ПДВ;
- Евидентирање ПДВ по основу налате аванса, и по основу разлике настале када је извршен промет добара или услуга
3. НАЧИН И ПОСТУПАК РЕГИСТРОВАЊА ЗА ПРИСТУП СИСТЕМУ Е ФАКТУРА
4. НАЧИН ПРИСТУПАЊА И КОРИШЋЕЊА СИСТЕМА Е ФАКТУРА
5. НАЧИН ПРИМЕНЕ СТАНДАРДА ЕЛЕКТРОНСКОГ ФАКТУРИСАЊА
ВАЖНО: Приликом попуњавања пријаве за сваког полазника неопходно је уписати његову е-мејл адресу јер се на исту шаљу подаци и информације о предавању. Информацију о начину приступања сви пријављени полазници добијају пар дана пре почетка обуке.
Почетак курса:
13.07.2023.
Котизација: 6,000.00 динара
без ПДВ
ВЕБИНАР
Коме је намењена ова обука?
Директорима јавног и приватног сектора, финансијским директорима, рачуновођама, књиговођама, запосленима на обрачуну ПДВ, пријему и издавању документације и другим корисницима СЕФ-а (ревизорима, инспекторима...)
Циљ обуке
По завршетку семинара, полазник ће бити упознат са новинама које се примењују од 01. јула 2023. приликом:
- издавања рачуна, измене основице и сторнирања, а у складу са Законом;
- контроле исправности улазних рачуна, а у циљу остваривања права на коришћење претходног пореза;
- вршења обрачуна ПДВ-а када за то има законску обавезу, у збирној и појединачној евиденцији СЕФ-а;
- контроле субјеката јавног и приватног сектора